16:15 1

Pilot Air Asia Mengamuk Di Facebook Kerana MH370



Pilot Air Asia Mengamuk Di Facebook Kerana MH370


Ketika ini negara Malaysia dan juga serata dunia sedang sedih kerana insiden kapalterbang MAS MH370 hilang atau terhempas di lautan Hindi dan kerajaan telah melakukan yang terbaik dalam usaha mencari pesawat yang hilang itu.

 Usaha pencarian ini turut dibantu oleh banya negara satu dunia dengan aset-aset bantuan dan teknologi canggih mereka.

Seorang pilot Airasia,Krish Jejendira telah tidak puas hati dan mempertikaikan kesahihan pesawat itu telah terhempas atau hilang di Lautan Hindi. 

Juruterbang ini juga mengatakan bahawa kerajaan Malaysia ada menyimpan maklumat yang tidak diberitahu kepada umum atau cuba menyembunyikan perkara sebenarnya yang berlaku.

Status ini dikecam media massa kerana statusnya sebagai seorang pilot selain dilihat boleh mengelirukan ramai pihak. Namun ada juga yang menyokong tindakannya.

- baca luahan Dr Ridhuan Tee (klik sini)




1 comments:

  1. it is their right not to tel the world even they deserve to know the real story.. some info are classified esp when it is related to their defence. setiap pertahanan atau rahasia negeri samada apa yang mereka mampu buat apa yg mereka ada technology apa yg mereka pakai kerana itu adalah harta rahsia setiap negeri. berdoa lah kerana marah itu akan meninggalkan kesan / effect yang amat dalam.

    ReplyDelete