16:03 1

Perangai Sebenar Aeril Zafrel Didedah Wawa Zainal

Wawa Zainal Dedah Sikap Aeril Zafrel


Nur Hawa Zainal Abidin telah menceritakan pengalaman berkahwin dengan Suhairil Suhari.

Nur Hawa atau dikenali dengan nama Wawa Zainal mendedahkan kisah perkahwinan dengan Aeril Zafrel atau nama sebenarnya Suhairil Suhari.

ini kata-kata Wawa Zainal:
 “Saya orangnya agak baran sementara, Aeril sangat penyabar. Kadang-kadang penat, benda kecil pun jadi hal. Kalau saya marah-marah, dia biasanya diam saja atau paling tidak pun merajuk.

 “Akhirnya saya yang pujuk dia semula bila dibebani rasa serba salah. Namun Aeril mudah sejuk dan tidak pernah memanjangkan hal. Saya berasa bersyukur kerana mempunyai suami yang baik dan tidak banyak kerenah. 

 “Aeril seorang yang ringan tulang dan sangat membantu. Dia akan ambil alih jaga Attar, kalau saya memasak atau melakukan kerja rumah."

Nampak gayanya Aeril Zafrel memang seorang suami dan ayah yang baik. Padanlah Wawa cepat saja berkahwin dengan Aeril. Untunglah...

Pasangan suami isteri ini memang scocok sekali bagai pinang dibelah dua. mereka dikurniakan seorang anak lelaki yang comel bernama Attar (Gambar Attar Di SINI)


1 comments: