Searching...
14:40 6

Mat Yo Marah, Buang Pingat

Bukit Jalil: Kecewa, sedih dan marah. Mungkin itu perasaan penyerang Johor Darul Takzim (DT), Norshahrul Idlan Talaha selepas pasukannya hanya bergelar naib juara Piala FA kelmarin.

Pemain utama negara itu antara tonggak utama Johor DT yang bermain bermati-matian sepanjang 90 minit sebelum ditewaskan bekas pasukannya, Kelantan 1-0 di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Kemuncak kekecewaan pemain dengan gelaran Mat Yo itu terbukti apabila dia membuang pingat diterimanya ke dalam tong sampah sebelum masuk ke bilik persalinan. Norshahrul juga enggan ditemuramah media selepas perlawanan berkenaan.

6 comments:

  1. sombong nak mamposss,tak ada semangat kesukanan langsung,,,patut pun kalah,.

    ReplyDelete
  2. ko diam la refri macam sial makan rasuah ke

    ReplyDelete
  3. love malaysia ko bole diam x , pemein kelantan mcm bodo je ......

    ReplyDelete
  4. xde rezeki..terimalah qada' dan qadar nie..at least jdt dh masuk final..sapa x rasa frust bila team sendiri men teruk giler lg2 dpt masuk final..malu beb!! malu dgn penyokong2 yg meriah dtg n terlalu bersemangat menyokong jdt..malu dgn penyokong la tu..

    ReplyDelete
  5. betul tu.. terima ajela kekalahan tu.. anggap jer takder rezeki..tapi lepas ni dapat perbaiki lagi strategi permainan k.

    ReplyDelete