Searching...
12:16 41

Kisah Benar Kes Rogol Ahli Ruffedge


Episod Kes Rogol seorang artis Hip Hop Ruffedge membuatkan ramai tertanya-tanya siapakah gerangan orangnya. Setelah diteliti ramai membuat andaian artis tersebut ialah Iwan Ruffedge atau dikenali sebagai Cikgu Jebat. 

Walaubagaimanapun, melalui sebuah blog, kisah sebenar yang berlaku telah dibongkar demi menuntut bela atas segala fitnah yang dilemparkan kepada Iwan/Jebat Ruffedge. 

Berdasarkan blog itu, kisahnya bermula apabila Iwan Ruffedge telah mendalami ilmu agama Islam dan menginsafi diri dari dunia maksiat. Iwan dikatakan telah cuba mengajak isteri dan anaknya itu sekali mendalami ilmu agama. 

Namun isteri dan anak dikatakan terus mahu hanyut didalam dunia moden dan tidak mahu berubah. Disebabkan dendam dan mual dengan perubahan Iwan, isteri dan anak tirinya itu berpakat menFITNAH Iwan agar jatuh tersungkur. Ini dikuatkan lagi dengan penipuan anak buah isterinya itu sebagai saksi untuk menguatkan cerita.

Jom baca dari sumber yang dikatakan sahabat Iwan/Jebat Ruffedge

 LAPORAN PENUH DI BAWAH: 

 Buat pertama kalinya Blog Warung Kopi See Sharp Minor memaparkan sebuah KISAH BENAR yang dikhabarkan kepada kami oleh sekumpulan rakan-rakan yang kami percayai kata-kata mereka lantaran kesemuanya tegar menjaga SOLAT harian mereka. Sesudah kami ISTIKHARAH, sebulat suara kami di blog ini merasa TERPANGGIL untuk menyiarkan blogpost kali ini yang cuba merungkaikan sebuah FITNAH sehingga menzalimi seorang Hamba ALLAH.

Sesungguhnya HARAM membuat, menyampai dan menabur FITNAH. Akan tetapi sekiranya kita bertembung dengan sesebuah fitnah yang menganiaya sesorang sehingga terpenjara akibat fitnah pertuduhan yang direka, adakah WAJAR kita berdiam membiar? Oleh kerana perkara ini yang berkisar pertuduhan terhadap seorang bekas penyanyi yang merogol anak tiri sudah tersiar di media massa secara umum, maka kami memilih untuk menyiarkan kisah “Kaunter FITNAH” ini dengan corak penulisan sebegini…

Aku berlindung dengan ALLAH dari syaitan yang direjam.

 Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Pemurah. Demi ALLAH (Wallahi, Wabillahi, Watallahi) aku PERCAYA apabila datang kebenaran (Dari Tuhan), maka HANCURlah kebatilan. Sesungguhnya kebatilan itu menghancurkan. Itu maksud ayat AlQuran yang terngiang di telinga penulis sewaktu mula-mula mendengar kisah pergolakan hidup mangsa fitnah yang terpilih hidayah ALLAH untuk memperbetulkan arah hidup.

Konflik BERMULA disaat mangsa masih sebagai seorang Suami dan ayah tiri kepada anak perempuan isterinya hasil perkahwinan terdahulu. Ketika mula beralih arah mahukan kehidupan beragama, setelah sekian lama bergelumang dalam kehidupan bebas berselut noda kotaraya, si suami yang merupakan seorang artis nyanyian tanahair yang agak popular sekitar permulaan abad ke-21, mula dibenci si isteri dan anak tiri sendiri.

 Kebencian yang bermula akibat keengganan si isteri menurut ajakan suami agar meninggalkan kehidupan lama bernoda menuju kehidupan beragama yang lebih mulia, kemudian bertukar tentangan yang disertai si anak tiri gadis sunti yang sudah lama tiada berperawan lagi. Memandangkan usia si anak tiri masih hingusan sekolah menengah, pasti ramai yang takkan percaya betapa besarnya NAFSU serakah anak ini yang ketagihan disetubuhi mana-mana lelaki. ASTAGHFIRULLAH AL’AZIM. [Penulis rasa malu terpaksa menulis kebenaran sebogel ini].

Nafsu Ammarah si isteri yang mahu kekal ranggi dan seksi ditambah kebodohan si anak tiri yang termakan hasutan ibu sendiri untuk berganding bahu demi melampiaskan rasa benci mereka kepada si suami / ayah tiri, yang makin jauh terpesona dengan keindahan hidup beragama, kemudian berkembang menjadi FITNAH. Sememangnya sumpah Iblis Laknatullah untuk tidak putus asa membisikkan kesesatan dalam api kemarahan agar anak Adam a.s kufur bersamanya dalam apa jua cara adalah BENAR sebagaimana direkodkan oleh ALLAH s.w.t dalam AlQur’an.

 Hanya kerana pada asalnya sekadar benci diajak beragama, si isteri ranggi pemabuk abadi bersama si anak gadis kepingin setubuh tak mau berlaki ini berpakat mengenakan si Suami / Ayah Tiri. Maka bermulalah episod pertuduhan yang mengekori penceraian pasangan bekas penyanyi RnB ini dengan si isteri. Dengan nasihat perundangan yang secukupnya, si ibu dan si anak memulakan episod laporan polis berkenaan tuduhan FITNAH terhadap si Suami / Ayah tiri. Segalanya mereka gagahi demi mau melihat bekas suami / ayah tiri tersungkur dibenci, dihina, dicaci dan dikeji.

 Sewaktu masih berkahwin, mereka berhasil dengan dua orang anak. Di saat si Suami mulai cenderung menuju jalan ukhrawi mencari ketenangan diri, kedua anak ini selamat dalam jagaannya. Walau tidak semewah mana, Alhamdulillah makan dan pakainya masih terjaga. Kasih si Ayah tak pernah berbeza kepada mereka walau ibu mereka sudah tak mau ambil tau. Demi mahu jalan mudah menuntut nafkah, si isteri kemudiannya memperjuangkan haknya mau memelihara kedua anak mereka. Tewas lagi si bapa yang dihalang memelihara anak-anaknya menurut kerangka sistem perundangan kita.

Kedua anak-anak itu kemudiannya diletakkan di rumah saudara si ibu seksi ranggi dalam keadaan yang tak terurus makan pakai meraka lantaran saudara si ibu juga punya anak sendiri. Makin terhiris hati si bapa bila mengetahui anak-anak yang dikasihi diperlakukan sebegini hanya kerana dendam kesumat antara kedua ibubapanya masih berbaki dan terus berapi. Episod DENGKI ini berterusan lagi dengan permainan halus orang melayu; sihir. Hampir segenap sudut kehidupan Sahabat teraniaya ini diuji… Subhanallah.

 Satu persatu hamburan FITNAH dari bekas isteri melanda hidup Sahabat ini setelah hatinya dibuka untuk mencari keredhaan Ilahi. Dek kerana keampuhan semangat dan keikhlasan Sahabat ini yang mahu terus berpegang kepada agama meskipun bertalu diuji kanan dan kiri, semakin meluap kemarahan bekas isterinya. Pada pandangan perempuan ini, orang yang mengada-ngada nak tunjuk baik dengan Tuhan sesudah bersama-sama dengannya menempuh keseronokan kemaksiatan adalah POYO.

 Diringkaskan cerita, akibat susunan FITNAH ini, Sahabat yang tertuduh dijatuhi hukuman 20 tahun penjara dengan 10 sebatan. Inilah hasil PENGAKUAN si ibu seksi ranggi + si anak gadis tiri bernafsu tinggi + seorang doktor yang mengesahkan ada kesan persetubuhan pada kemaluan TERPAKAI si anak tiri + persaksian MUNAFIQ sepupu si anak tiri yang juga anak saudara si ibu seksi ranggi. Mahkamah dunia kita BERJAYA menjadi kaunter FITNAH paling efisien, apabila lengkap bukti bersandar PERSAKSIAN & PENGAKUAN kesemua watak yang disebutkan tadi. Semudah itu FITNAH membeli sistem perundangan ini…

 Agak pelik dan membingungkan jika difikirkan apakah benar sampai begitu sekali cerita ini… Bunyinya memang sesuai dibuat telemovie samarinda. Namun pengalaman mendengar penceritaan kisah ini secara langsung dari sekumpulan manusia beragama Islam dan mengamalkan kehidupan agama mereka secara bersederhana pasti akan membuatkan kita SUKAR untuk mengatakan ini cuma cerita rekaan… Inilah yang penulis rasa sepanjang diberitahu pergolakan kisah ini seawal beberapa tahun lepas sehinggalah berita terkini Sahabat yang diFITNAH dianggap oleh mahkamah sebagai bersalah minggu lepas.

 Secara ideal SUDAH TENTU jika perundangan ISLAM yang dijadikan sandaran PENGHAKIMAN, persaksian yang disebutkan tadi masih tidak mencukupi syarat pertuduhan. Namun demokrasi di sini sudah tentulah dikembari undang-undang sivil berpaksi penjajah British. Ruang bersumpah dengan nama ALLAH di Negara ini cuma dipakai untuk kes liwat paksarela. Di kesempitan ruang hukum sebegini adakah hak sebagai seorang Muslim yang mahu diadili secara ISLAM di sini benar-benar dilindungi? Haruskan sistem perundangan sedia ada diperbodohkan dengan format semasa yang sudah boleh dibaca untuk dimanipulasi tukang FITNAH dengan selamba? Jangan biarkan Mahkamah jadi Kaunter FITNAH.

Berbalik kepada kisah FITNAH akhir zaman yang melanda Sahabat bekas penyanyi ini… sehingga setakat ini iringan doa ikhlas kami terus mengiringi ketidakpuasan hati apabila perundangan kita menghukum sebegini. Tanpa rasa ingin berputus asa, akan kami teruskan usaha membongkar FITNAH ini selain mencabar keputusan mahkamah setakat ini menerusi apa jua saluran yang termampu kami ikhtiarkan… In sha ALLAH.

Justice for Jebat Ruffedge. ALLAH knows best bro… We stand with TRUTH. Allah’s Truth will prevail. ALLAH Maha Besar… Lebih BESAR dari segalanya…

By: See Sharp Minor

41 comments:

  1. Entah la.. Saya bagi pandangan jer.. Tp kite Jgn lupe atau tertipo dgn kebaikan or kealiman seseorang itu.. Kdng2.. Bnde yg kite x sangke.. Tu la terjadi.. Kat umh aku nie.. ORANG ALIM SIAP PAKAI PURDAH.. PLUS SUAMI PAK IMAM.. slamber jer menabur Fitnh kat orang lain? Ade tu siap buat citer konon nye mengandung seblm kawen.. padahal dorang tu lgi berAGAMA.. Tu mcm mne lak? Malukan orang.. Kite tak duduk kat situation tu.. So xleh nak backup habis.. Mungkin kejadian tu betol.. Dan mungkin hanya Fitnah nak Kate admin.. Huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhuhuhu... aku doakan kau tak terima lah seperti UJIAN ALLAH berikan kepada ABG KAMI IWAN.. tapi kalau kau kena seperti ini satu hari nanti.. jgn masa tu baru nk terhegeh terhoyang.. eh" aku pernah argue hal ni padahal aku tak tahu hal sebenar.. mase tu lu nk mencapap minta maaf pon tak guna.. minta maaf dgn ALLAH.. mungkin lepas kau kena ingat.. tp maaf sesama manusia ni tergantung sampai mahsyar kalau tak dimaafkan.. Wallahu'alam...

      Delete
    2. Tak logik cerita ko ni. Kalau ex bini iwan tu dan anaknya tak nak ikut, tak payah nak fitnah si iwan tu kasi masuk penjara. Cerai je, yg anak tiri pun tak payah ikut. Apa logiknya menyusahkan diri sendiri nak fitnah si iwan kasi masuk penjara kononnya sbb dorg menolak nak ikut iwan ke jalan yg benar. gelilah cerita ko ni.

      Ko sedar tak yg ko pun kena ingat, mahkamah buat keputusan berdasarkan bukti, bukan cerita melodrama tahap mastika mcm yg ko tulis. Ko pun tak tahu hal sebenar. Apa guna ko ingatkan org lain pasal dosa fitnah sedangkan ko cenderung lakukan benda yg sama pada ex-bini iwan dan anak tirinya? ko ingat, senang2 boleh tuduh orang merogol?

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Rileks ... coooll semua, sy nak tahu satu benda aje, dan sape anonymous ni, mana awk tahu kami memfitnah ex-iwan dan anak tirinya.. ade bukti tak?

      Delete
    5. Sebelum tu, apa bukti iwan difitnah? Kalau ada kenapa x cabar kat mahkamah guna bukti yg ada? Setakat cerita dongeng tak logik semua org leh karang broo. Bukti mana? Setakat dgr cerita org yg kononnya solat 5 kali sehari bukti ke? Ada tuhan ckp ke org yg ko nampak solat 5 kali sehari tu maksum dan takkan menipu?

      Mahkamah sabitkan kesalahan atas bukti yg ada. Bukan main lg ko menghina ex bini iwan ngan anak tirinya. Ko tak takut dosa fitnah ke?

      Delete
    6. Lagi satu. Takkan la budak seusia 7 tahun dh menggatal siap ilang daranye. Macam tak logik lak citer ko nie. Nak menipo pon agak2 la. Budak kecik setakat nak tulis surat2 cinte aku percaya

      Delete
  2. ya Allah ... besar sungguh fitnah yang terpalit pada dirimu wahai cikgu jebat .. maafkan kerana aku juga salah satu yang memandang rendah pada dirimu suatu ketika dahulu .. maafkan aku ..mungkin di dunia kau dipandang rendah ,, in shaaAllah tika di padang masyar nanti ,, dirimu akan dipandang tinggi.!!

    ReplyDelete
  3. tp boleh jawabke persoalan yg dr jugak mengesahkan ade kesan luke di kemluan budak tu kesan lama da baru..sekarang teknologi da canggih, cecair org lain dlm badan kita pon kita leh trace..saye keje lab saye tahu..if benar dalam darah or badan budak tu dr boleh kesan ade cecair dri tertuduh...boleh ke sape2 jawab...teknologi da canggih bagi kajian perubatan makmal...so nothing impossible, membuktikan ayat Alguran tu benar di mana pada hari kiamat nanti mulut tidak boleh berbicara tp kaki tngan sume yang ade di badan berbicara,, sekarang terbukti, dgn teknologi yang ade walau mulut kata tidak.. tp dengan kajian dan siasatan dpt membuktikan..walluhallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku nk tanye kau satu benda.. sblm aku layan ko lebih lanjut.. adekah kau kenal.. ANAK TIRI TERSEBUT, kau kenal MAKNYA..

      tak semua prihal yg berlaku di mahkamah.. 100% betul...
      sedangkan .. kes org meletop hancur berkecai.. yg kita kate salah pon berbicara bertahun2 pon akhirnya keluar..
      haaa.. jgn buat klaka .. kalau setakat kaluar hujah logik akal dan bkn dlm dituasi..
      kalau mahu ketemu.. marrihh.. aku bleh sekolahkan sebelum askar hendap lain yg dpt kau..

      Delete
    2. Jadi ko jela wujudkan mahkamah sendiri ye. Kalo mahkamah syariah yg sedia ada pun ko ragui, aku pasti ko plak akan betol2 adil terhadap org lain. Tp idok la kot, sbb ko ni kenal si iwan, jadi ko akan bias. So sama je, akan berlaku x adil jugak.

      Delete
    3. Aq tau sape yg membangkang kata2 By Heart Clan.
      Ni x lain x bkn si ****** dan si ******** punye keje. Klu x, kenapa die bangkang gile2. Aq harap kebenaran akan terbukti x lama lg. tunggu dan lihat.

      Delete
    4. weh...anonymous bodoh bangang kurang akal...ko pnah makan kaki tak?? klau blom aku sudi nak bagi...klau bodoh biar bodoh...jgn tambah jadi bangang yg abadi...klau ko mmg xtau cerita dan sekadar buat andaian, ada baiknya diam....atau ko mmg kaum kerabat mak jemah sundal tu pn ada baiknya ko diam jgak..nnt malu sendiri nnt...tapi klau nk tapak kaki aku ni, btau...ble jmpa mana2..aku tapakkan...

      Delete
    5. Wah, manisnya kata-kata sahabat perogol yg kononnya solat 5waktu tak pernah tinggal ni. Wahai Syai pencacai, kau tu tahu sangat ke cerita sebenar? Apakah disebabkan perogol dan sahabat2 beliau yg bangang termasuk kau yg self-proclaim "kesemuanya tegar menjaga SOLAT harian mereka", jadi kami kena dan harus percaya yang si perogol difitnah? (ibadah kau seeloknya antara ko dengan Tuhan jer xpayah nak kecoh satu dunia, ni pun dah nampak betapa riak dan kolotnya pemikiran kau wahai sahabat2 perogol)

      Mahkamah takkan menjatuhkan hukuman sesuka hati kalau takda bukti yg cukup. Noktah! Kalau dah salah tu elokknya duduk jer dalam jail diam2 beribadat & bertaubat. Korang pun sebagai sahabat2 si perogol tu patutnya berdoa semoga dia insaf atas perbuatan binatang dia, bukannya menyalak macam anjing nak menegakkan benang yg basah.

      Kata-kata blogger ni, beserta penyokong-penyokong setia perogol i.e Syai & My Heart Clan ni pun langsung tak menunjukkan bahawa mereka dikalangan orang yg menjaga solat. Boleh pulak label bekas isteri iwan ibu seksi ranggi & anak tiri bernafsu tinggi. Orang yg ada basic agama xde talk cheap macam ni lah!

      Jangan ingat kitorang rakyat Malaysia akan termakan dengan kisah sinetron korang ni. Penyokong perogol bangang mcm korang jer yang akan percaya cerita dongeng si iwan.

      MAHA BODOH korang ni.

      Delete
  4. adah ade bnyak bukti...semua bukti menjurus kepada suspek...lagipun siapa suspek utk dijatuhkan???dan kalau ia fitnah, sanggup ibu dan anak ini menanggung aib?kemana2 mnjadi bualan?kemana2 dipandang org?apa faedah yg derang dapat dari fitnah tu kalau mereka menanggung kesusahan?dicemuh, dihina oleh masyarakat?kaji selidik sudah dilakukan dan yg salah itu tetap salah...kenapa suspek tidak membela diri kalau ianya fitnah?wallahualam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko je yg menyalak ekk...kecah la...ko nk jadi lawyer ekk???tapi x kesampaian...?kesian...ada la sebab musabab nya knp tertuduh tidak membela diri...ko jgn tgk pada 1 aspek la si bangang...ko ade ke masa perbicaraan berlangsung selama ni???ko ke yg jadi juri awam???hujah ko mmg nampak mcm org2 bijak..tapi nampak gayanya mcm nk tunjuk bijak je...nama pun kena fitnah dh tentula org yg menabur fitnah tu sgt kreatif dn ble buat ape saje utk capai matlamat die...bodoh!gi skolah balik la...

      Delete
    2. Cerpen 'Khayalan' yang paling bangang aku pernah baca!

      Kau igt kau Anwar Ibrahim ker sampai gigih benar keluarga si mangsa berpakat untuk plot conspiracy tertinggi untuk menjatuhkan kau???

      Sangat tak logik & takde motif langsung utk menjatuhkan kau. Lain lah dapat habuan beribu-ribu, berjuta-juta ringgit kalau menjatuhkan kau. Masuk Ruffedge pun entah bila, kalau tak pasal kes rogol ni takde sapa kenal kau wahai Iwan! Lepas keluar Ruffedge jadi cikgu muzik, alahai berapa sangat lah gaji. Tak masuk akal ibu mangsa and kuncu-kuncunya nak jeopardise masa depan anak dara sendiri semata-mata sebab nak menjatuhkan kau. Feeling sangat kau ni Iwan, perasan!

      Satu usaha yang paling bodoh untuk membersihkan nama perogol yang terbukti bersalah!

      SYABAS! Hahahahaha

      Delete
  5. adoi..hrp perkara di pantau balik ....mashallah ..kalau betul ia fitnah ..subhanallah ..

    ReplyDelete
  6. Anonymous,kami saksi2 yg sentiasa berada dipihak tertuduh..kami berjuang selama setahun dan ternyata sistem kehakiman sgt xadil...byk je point n bukti kami ade tp ia x ditrima..alasan,x relevan,imuniti la ape la...kalau x puas hati kami bley bingkar satu persatu kes beliau....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..ok.. mungkin kau betul..jadi apa lagi, tunjukkanlah bukti2 kau tu... bongkar2 satu persatu...tak payah menulis panjang nak bongkar, nak bongkar, tapi tak bongkar2...

      apa guna setakat menulis cerpen tapi bukti tak kasi...

      Delete
    2. ni mak rimau mana pulak ni??? haishhhh

      Delete
    3. hahah.syai nk tgelok ak baca komen dikau..
      mak rimau????
      hahahah

      Delete
  7. Allah lebih mengetahui segala y terjadi... berserah saje lah pada Nya.. mungkin ada mukjizat disebalik y terjadi...

    ReplyDelete
  8. Pakai menutup aurat setidak2nya dah menurut perintah Allah. Samada benar org itu memfitnah or tidak bkn kita yg tentukan. Allah Maha Mengetahui.
    Bila nk berbuat kebaikan mmg banyak dugaan dariNya. InshaAllah kalau dipihak yg benar pasti ader hikmah or kejadian pernah berlaku, bertaubatla.

    ReplyDelete
  9. kepada penulis, x payah nak sentap kalau org bagi komen di sini yang tidak memihak dan berpihak kepada anda. it's up to the readers to comment. Allah swt Maha Mengetahui. Manusia biasa tidak maksum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah ler admin.xyah la sentap abes.da namanye berblogging.

      Delete
  10. budak tu da trauma abis, ko ni penulis x yah la backup perogol binatang tu... pikir la masa depan bdk tu cane,setakat alim taik kucing pastu nk ajak kwn2 alim backup. tak yah la...jgn guna agama kalo nk backup diri tu...

    ReplyDelete
  11. agak2lah kalau nak menulis cerpen...

    kasi hujah kukuh sikit boleh tak? bersertakan bukti...
    setakat menulis jalan cerita macam drama indon, semua orang boleh buat...
    asyik2 menulis FITNAH, tapi BUKTI yang menjurus pada suspek tu kau tak ambil kira?





    ReplyDelete
  12. Cerita ni menyebbkn sy insaf... Sy mohnmaaf sb jatuh hukum pd saudara...Ya Allah ampunkan dosaku krna bersangka buruk dengan hambaMu..sedgkan dlm islam perlu bawa saksi....dan walau pon mahkamah dah jatuh hukum kita xtengok dan kita xnampak..so kebenaran hanya Allah yg tahu..kalu benarla dia xbersalah.. Berbahagialah kerana anda menjadi org terpilih diuji fitnah dasyat ini..ramai ulama dan pejuang islam terdahulu juga di penjara amalah dibunuh...finath ini sama seperti yg terjd pd nabi yusuf as..wallahualam

    ReplyDelete
  13. Harap dpt pembelaan tuk iwan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo anak ko yg kena rogol, ko mesti mintak pembelaan pulak terhdap si perogol tu kan. Biar je anak ko kena rogol, pastu ko marahlah die, ckp jgn suke fitnah org, x baik tau...

      Delete
  14. Allah menetapkan penjara sebagai 'sekolah' untuknya... Allah menetapkan rotan sebagai balasan dosa-dosanya... moga sekolah ini akan memberikannya jalan yang benar-benar lurus... Allah menyayanginya dalam hahikatNya...

    ReplyDelete
  15. Smg ALLAH beri petujuk pd siape yg benar dan siapa yang salah,.. sesungguh nya doa bg org yg teraniaya sgt2 makbul...jd jgn brhnti berdoa,...smg kebenatpran berpihak kpd yg benar,..

    ReplyDelete
  16. Anonymous ni mesti orang yg sama prangai ngan mak budak tu. jenis yg skeptikal pada org yg menuju jalan agama

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. sy rsa terpanggil utk share sesuatu di sini...mmg benar cerita spt ini boleh berlaku..sy antara tenaga pengajar yg mengajar di sek & asrama pelajar kebajikan (kebajikan di sini bukn hnya miskin taraf hdup bahkan dr plbgai aspek kancah hdup ada yg lahir buka mata dh tgal kt sni..ada yg nk dibunuh org mak ayah sndri tp xmati2 last2 dok sni...ada yg mmg dr broken family..xda masalah anak berumur 5thn pn sudh tahun mcmna nk puaskn nafsu org prmpuan...ni smua berbalik pd keluarga 2..mmg jhanam dgr cte2 sbnarnya yg sy share dgn budk2 ni sndri...ada yg muka nurd form 1 tp pnah liwat mak dia time tido..last2 kna balig kt sni..n pd sy xada masalah yg blku cth spt cerita di atas...) pd sy bnda2 ni bukan hdup ikut logik akal...ni ujian n cabaran iman pd diri seseorg yg Allah nk uji..nk ikut logik akal...mmg xtjangkau/ xtersangka jln yg diuji pd diri...sy bhrap dan mdoakan skiranya cerita ini bdsarkan evidens yg benar... maka pihak yg bkuasa/terlibat perlu lbh b'usaha utk menyiasat scra lbh bkesan..sblum kita tersalah lgkah dan tanggug di 'Mahkamah Allah swt' atas ketidakadilan yg berlaku...wallahualam... smoga insan2 ini dan diri kita sentiasa dilindungi dr segala malapetaka..fitnah dr Allah swt..amin yarabbal alamin....

    ReplyDelete
  19. maaf 'pnah try liwat' tertinggal 'try'

    ReplyDelete
  20. Mana ada perogol dan penjenayah nak mengaku dia buat jahat. Mahkamah bukan bodoh nak jatuh hukum. Memang lahanat jantan iwan seekor ni. Tahap binatang . Kepada macai macai sial yang membela perogol bangsat ni sedarlah sikit kamu pun ada anak atau mak. Macamm mana esok anak atau kak atau adik beradik perempuan kamu kena dogy. Aku tak heran ilmu songsang cerita mistik ala gaban ni. Kalau naknbuat cerita pun nuatlah macam ayah pin ada kerajaan langit. Dasar lelaki bangsatbmenjatuh maruah keluarga dan agama.

    ReplyDelete
  21. Cerpen 'Khayalan' yang paling bangang aku pernah baca!

    Kau igt kau Anwar Ibrahim ker sampai gigih benar keluarga si mangsa berpakat untuk plot conspiracy tertinggi untuk menjatuhkan kau???

    Sangat tak logik & takde motif langsung utk menjatuhkan kau. Lain lah dapat habuan beribu-ribu, berjuta-juta ringgit kalau menjatuhkan kau. Masuk Ruffedge pun entah bila, kalau tak pasal kes rogol ni takde sapa kenal kau wahai Iwan! Lepas keluar Ruffedge jadi cikgu muzik, alahai berapa sangat lah gaji. Tak masuk akal ibu mangsa and kuncu-kuncunya nak jeopardise masa depan anak dara sendiri semata-mata sebab nak menjatuhkan kau. Feeling sangat kau ni Iwan, perasan!

    Satu usaha yang paling bodoh untuk membersihkan nama perogol yang terbukti bersalah!

    SYABAS! Hahahahaha

    ReplyDelete
  22. Yang tahu ape yang terjadi sebenarnye adelah Iwan, bekas isterinye, anak tirinye dan Allah swt. Yang kite kat sini dok menambah2 dosa mengate, mengutuk sesame sendiri tuh kenape? Dah takde kerje yang lebih berfaedah ke nak buat?

    ReplyDelete