Searching...
10:35 8

Wartawan Boikot dan Hentam Linda Onn



Wartawan Hentam Linda Onn


carian:
Wartawan Boikot dan Hentam Linda Onn ,
linda onn, kisah kahwin linda onn ,
perkahwinan linda onn ,
wartawan hentam linda onn

Wartawan di Malaysia dikatakan akan memboikot Linda Onn. Perkara ini berlaku kerana apa yang terjadi di majlis pernikahan dan perkahwinan Linda Onn dengan suaminya Ungku Azhar.

Kisahnya bermula apabila Linda Onn mengumumkan bahawa pihak keluarga suami tidak mahu publisiti dan tidak membenarkan media hadir di majlis pernikahan mereka. Walaubagaimanapun pihak wartawan, blogger dan media ada juga hadirkan diri di majlis itu.

Wartawan menghentam teruk Linda Onn kerana layanan yang diberi kepada mereka walaupun mereka tidak diundang. Ada yang berkata mereka dilayan seperti sampah dan ada yang mengadu Linda Onn tidak mengenang jasa dan menjadikan wartawan seperti musuh.

Gambar suami Linda (klik sini)
Gambar Wedding Linda (klik sini)

Jom baca panjang lebar tentang kisah Linda Onn dan wartawan ini :


klik gambar untuk baca lebih jelas




8 comments:

  1. Linda hakikat nye memang bongkak..
    Staff die (indonesia)xde permit kene than ngan polis,bile die tanye die xngaku ti staff die..ksian budak tu.dah duit permit dah bg.tp permit xsiap2..tup2 kne tahan n masuk lokap..n linda plak xnk tanggung jawab..manusia jenis ape lah tu....

    ReplyDelete
  2. Sombong..suka2 marah pekerja depan orang ramai... pk besar sgt diri tue .... gerai nasik ayam dia pun bukan sedap sgt

    ReplyDelete
  3. Hmm...2 la artis kalu da xpopular mula nk cri populariti...dr dlu ag xske die ni mase die ngan f.a..bajet gud2 je...

    ReplyDelete
  4. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=272856

    Emm

    ReplyDelete
  5. Inilah gayanya bila artis lapar nak berlaki..setakat tengku nak sombong..yappuiii..agaknya playboy...ada aku kesah.

    ReplyDelete
  6. bia kat dy lah...yg korg nk skali tmbh dose tu wat pe...sme je..

    ReplyDelete
  7. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=307907

    ReplyDelete