15:38 0

Luahan Hati Yatt Hamzah Menyesal Failkan Penceraian


>>> PROMOSI MAC <<<Kepada Yang Ada Masalah PARUT .......................................................☒ Parut...
Posted by Azanis Scar Serum Untuk Hilang Parut on Sunday, March 29, 2015

Luahan Hati Yatt Hamzah Menyesal Failkan Penceraian


Selebriti Yatt Hamzah akui menyesal dan malu sendiri kerana menfailkan penceraian dari suaminya.

Yatt Hazmah yang baru pulang dari Syria berkata dia merasakan tidak wajar dan tidak sepatutnya dia menfailkan penceraian dari suami.

Ini komennya:

"Sebagai seorang manusia biasa kita tidak terlepas daripada melakukan kesilapan, begitu juga saya yang tidak sempurna. Bila saya ke Syria barulah saya sedar bahawa masalah rumah tangga saya hanya masalah kecil jika ingin dibandingkan dengan wanita di Syria.

"Banyak perkara yang menyedarkan saya dengan apa yang saya hadapi sekarang tidak seteruk mana pun,"

"Tindakan itu membuatkan saya malu dengan diri sendiri yang cepat melatah dengan membawa masalah rumah tangga saya yang tidak seberapa ini ke mahkamah. 

"Saya sedar hanya dia sahaja lelaki terbaik yang telah ditakdirkan untuk saya. 

"Insya-Allah doakan yang terbaik agar kami terus bersama sebagai suami isteri," 

Semoga ini jadi pengajaran kepada Yatt Hamzah dan orang ramai. Di harap hubungan Yatt Hamzah dan suami pulih seperti sediakala.



" KULIT LICIN TANPA PARUT ".........................................- Parut chicken pox / demam campak- Parut akibat...
Posted by Azanis Scar Serum Untuk Hilang Parut on Sunday, March 22, 2015

0 comments:

Post a Comment