20:49 0

(PANAS) Bekas Isteri Kedua Balas Kenyataan Salih Yaacob

(PANAS) Bekas Isteri Kedua Balas Kenyataan Salih Yaacob



Nampaknya isu perceraian Salih Yaacob dengan isteri keduanya iaitu Raha menjadi bahan bualan orang ramai apabila Salih mengumumkan kisah perceraian mereka di media.

Mereka berpisah pada tahun lalu dan kini Raha telahpun tamat tempoh edah dan telah bernikah dengan suami baru.

Salih sebelum ini menyatakan Raha telah berubah apabila menghadiri majlis reunion dengan rakan rakannya.

Kini Raha tampil membalas kembali kenyataan Salih Yaacob dan menceritakan kisah dari pihaknya. Raha memberitahu dia berpisah bukan disebabkan majlis reunion atau orang ketiga.

Malah apabila minta cerai, Salih Yaacob terus tidak balik rumah ataupun menghubungi Raha selama hampir dua bulan.

Ini komennya:

“Selepas saya luahkan hasrat untuk berpisah, dia terus mendiamkan diri selama dua bulan. Sepanjang tempoh itu juga, dia langsung tidak menghubungi saya untuk bertanyakan khabar.

“Malah saya juga tidak ada menerima apa-apa mesej atau WhatsApp daripadanya. Dia juga langsung tak balik ke rumah ketika itu.

“Sehinggalah saya betul-betul rasakan sudah tiba masanya dan minta untuk dilepaskan, maka kami berpisah secara rasmi pada 1 September tahun lepas,” 

“Majlis perjumpaan itu baru sahaja dalam dua bulan kebelakangan ini. Saya menyangkal dakwaan yang mengatakan punca penceraian ini mempunyai kaitan dengan ‘reunion’ mahupun kehadiran orang ketiga.

“Saya memang tidak pernah ada hubungan dengan mana mana lelaki lain sepanjang bergelar isterinya. Soal berkawan dengan lelaki yang kini menjadi suami baharu saya, ia berlaku selepas saya sah bercerai.

“Sepanjang saya masih isterinya yang sah memang tidak ada apa apa hubungan lain. Jadi tidak timbul isu orang ketiga,” 

Sumber: MalayMailOnline

0 comments:

Post a Comment