14:43 0

Terus Teranglah nyanyian Soo Wincci Featuring Joe Flizzow, ciptaan Ajai



Wincci : Terus terang lah Terus terang lah pada aku Katakan lah apa yang ada Dalam hati mu
Joe : Yeah..... Ini cerita biasa Mengenai cinta yang luar biasa Mereka bercerita yeah itu biasa Sebar berita dan fitnah tanpa siasat Tapi sekarang hanya kita berdua Ku rasa seperti lelaki paling bertuah Ku hanya meminta dan perlu satu peluang Cinta ku berikan masa dan ruang

Wincci: Terus terang lah Terus terang lah pada aku Katakan lah Apa yang ada Dalam hatimu
Joe : Ku terus terang Kerja wajtu malam tapi ku terus pulang Perempuan melaram tapi ku tidak curang Mereka datang rapat tapi aku kasi jurang Ayat memang kurang Apa guna dusta Ku nampak mereka tapi tidak pernah usha Hubungan perlu usaha dan komunikasi Jadi sayang dengarkan bisikan hati

Wincci : Kau kata kau jaga diriku Kau kata kau beri semua Tegak mu berdiri untuk ku
Joe : Setiap yang ku buat hanya untuk mu

Wincci : Jadi apa yang kau tunggu lagi Hampir semua kita lalui Tegak mu berdiri untuk ku
Joe : Daku kan sentiasa jadi laki itu

Wincci : Terus terang lah Terus terang lah pada aku Katakan lah Apa yang ada Dalam hatimu
Wincci : Tunjukkan pada ku Jika benar benar kau cintai aku Kau sayangi aku Biar hati ku dengar Bisikan cinta itu Ku tunggu selama ini
Wincci : Terus terang lah Terus terang lah pada aku Katakan lah Apa yang ada Dalam hatimu
Joe : Sayang sekarang kau hadir Cinta pandang pertama untuk kali terakhir Begitu indah cerita dan suratan takdir Bangun untuk senyumanmu setiap pagi

Wincci : Kau kata kau jaga diri ku Kau kata kau beri semua Tegak mu berdiri untuk ku
Joe : Setiap yang ku buat hanya untuk mu

Wincci : Terus terang lah Terus terang lah pada aku Katakan lah Apa yang ada Dalam hatimu
Joe : Terus terang ku katakan sayang

Wincci : Katakan lah Apa yang ada Dalam hati mu

0 comments:

Post a Comment