10:27 0

Che Ta, Zain Umum Nikah Lepas Raya

Che Ta, Zain Umum Nikah lepas raya.


Pasangan selebriti Rozita Che Wan dan Zain Saidin membuat keputusan untuk mengumumkan tarikh perkahwinan mereka selepas sambutan Aidilfitri iaitu pada bukan Ogos depan.

 Rozita, 40, berkata, dia dan Zain, 29, akan mengadakan sidang media khas untuk memudahkan mereka serta pihak media berkongsi hal-hal persiapan perkahwinan mereka nanti. "Selepas Hari Raya nanti kami akan membuat pengumuman perkahwinan kami.

 "Cara itu lebih senang agar pihak media dapat berkumpul serentak. Kalau boleh saya tidak mahu mana-mana pihak yang berkecil hati nanti jika tidak diadakan majlis seperti itu," katanya. Tambah pengacara Primadona (Astro Prima) ini, dia tidak mengidamkan sebarang perkahwinan yang besar-besaran, sebaliknya berharap dia dan Zain dapat menjalani kehidupan sebagai suami isteri dengan penuh tanggungjawab.

 Namun kata Rozita, kekasihnya itu pula mengimpikan sebuah perkahwinan berkonsepkan dalam taman. "Kami akan membuat majlis perkahwinan di Kuala Lumpur sahaja. Bagi saya cukup sahaja majlis perkahwinan yang sederhana.

 "Paling penting ialah bagaimana kita mengendalikan kehidupan alam perkahwinan itu nanti," ujarnya. Sementara itu, ditanya adakah Rozita masih mahu kekal dengan imej seksi selepas menjadi isteri orang nanti, dia belum pasti tentang hal itu. "Entahlah, kita tengok sahajalah nanti macam mana," seloroh ibu tunggal kepada dua orang anak ini. -mstar-

0 comments:

Post a Comment