Searching...
17:49 0

Lana Nordin - Naik angin bila di tegur seksi .

Bak kata orang biarlah gambar berbicara hehe.. Apa-apa pun mari lah tengok gambar setra komen-komen panas mulut celupar terhadap pakaian yang dipakai dan di muat naik oleh Lana Nordin di Instagramnya.



Statment si Lana ni dah sama macam Rozita Che Wan ajer.. Seksi hak saya, Lantak saya lah nak pkai ape pun. Okay suka hati lah nk pakai apa pun tapi sebagai seorang islam kan patut kita menegur semasa islam supaya lurus jalannya ke jalan Allah tak gitu.  Hehehe jgn marah yekkk.







0 comments:

Post a Comment