Searching...
11:49 2

Mimi One Nation Emcees tayang Bra.





Hari tu heboh pasal Hanez Suraya yang di katakan berpakaian seksi ketika bercuti di Pulau Redang, tapi sebenarnya daripada gambar-gambar Hanez tu tak lah seksi pun.

Kalau nak nilai dari segi pakaian pulak, Mimi One Nation Emcees lagi seksi superb sebab baju yang dia pakai tu jelas nampak bra berwarna MERAH gitu! Ramai peminat yang mengutuk Mimi namun, kutukan itu telah di padam oleh Mimi.









2 comments:

  1. Dia ingat dia tu minah Salleh... Tuu pasal tayang dia punya tu tanpa bra... bila masuk akhbar nafikan.... Entah apa apa tah

    ReplyDelete
  2. Dah dia tayang ..so , tengok je la.. mmg wayang free xpayah bayar pon.. nt bila ade lelaki tengok dia smpai juling mata , dia kata org tu gatal miang x penah tgk org..ntah pape ntah..

    ReplyDelete