07:38 11

Gambar Kekasih Baru Mamat Sepah

Mamat merupakan bekas anggota kumpulan SEPAH yang telah berpecah. Mamat kini bersendirian membawa haluan sendiri sementara bekas ahli kumpulan Sepah iaitu Jep dan Shuib menubuhkan Sepahtu.


Mamat juga bersaing dalam Maharaja Lawak Mega 2013 bersama kumpulan baru Kucai namun ternyata gagal.

Terbaca dari satu blog hiburan mengatakan Mamat hadir di majlis anugerah bersama kekasih hati. Memang cantik juga. Jom baca dari Rotikaya.

Laporan ROTIKAYA:

Selepas berpecah dari Kumpulan Sepah, Mamat kini lebih selesa bergerak sendiri. bagi Mamat, apa yang berlaku antara dia dan kumpulan Sepah ada hikmahnya.

 Jelas Mamat dia sekarang lebih matang dan kuat untuk berdepan dengan apa jua jenis dugaan dihadapannya. Melihat kejayaan dua rakannya sekarang, Mamat tidak langsung menyimpan dendam malah bersyukur dan gembira melihat kejayaan dua rakannya bersama Sepahtu yang jelasnya idea asal Sepah adalah datangnya daripada dia sendiri.

 Hubungan mereka bertiga masih baik sehingga ke hari ini. Jika balik ke kampung, mereka akan berjumpa dan masih meluangkan masa bersama.

Satu majlis Anugerah Lawak Warna anjuran Astro yang telah berlangsung secara live di Istana Budaya. Mamat turut dilihat hadir ke majlis tersebut. Kedatangan Mamat yang didampingi seorang gadis cantik, mencuri lensa mata tetamu yang hadir. tidak melepaskan peluang yang ada, lantas Mamat didekati untuk merisik gerangan gadis.

 Selepas dirisik, Mamat mengaku gadis tersebut merupakan tetamu istimewa hatinya sekarang. Lebih ringkas, kekasihnya sekarang selepas putus bersama Fida kira-kira 2 tahun lalu. Gadis cantik manis yang mengenakan kurung peplum bewarna peach itu memperkenalkan dirinya sebagai Nurul Syafiqah Zakaria.

 Ditanya sejauh mana seriusnya hubungan percintaan mereka, jelas Mamat dia mahu Syafiqah menumpukan pada pengajiannya terlebih dahulu. “Saya nak dia (Syafiqah) habiskan study dia dulu. saya tak mahu nanti menggangu pelajaran dia. Bila dah selesai semua, baru kita rencana agenda seterusnya. Kalau nak kawin nanti, pasti saya umumkan.” “Mula-mula kami tak terfikir nak serius pun. Lama kelamaan makin rapat dan terbit keserasian antara kami.” “Dia jugalah menjadi tulang belakang saya sekarang selepas keluarga saya. Masa saya tengah ditimpa banyak gosip berat, dia sentiasa ada dengan saya.”

Mengenali Syafiqah lebih setahun lalu. Gadis berusia 23 tahun itu kini sedang mengikuti pengajian dalam bidang International Business di MSU Shah Alam. Di dalam perkembangan terbaharu, Mamat bakal membuat kemunculan semula bersama Rahim R2 dan Munir dalam pentas Maharaja Lawak Mega pada November ini dengan menggelarkan kumpulan mereka, KUCAI.

~GAMBAR Isteri Rahim R2/Sepahtu (KLIK SINI)


11 comments:

  1. Tahniah My Friend.. jaga baik-baik Teman itu.. semoga berbahagia hendaknya.. Insyaallah.. Kumpulan KUCAI.. wah.. terbaek...

    ReplyDelete
  2. tahniah, abg Mamat :) semoga lps ni abg lbh berjaya dgn kumpulan Kucai. yg lps tu biarlah berlalu. skrg ni lbh baik abg focus kat karier tu dulu. semoga berjaya. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah abg mamat semoga berbahagia sampai ke anak cucu ye.saya mendoa kan abang berbahagia

    ReplyDelete
  4. puih!! sombong mamat ni..tegur dekat slh stu restoran aritu buat dek je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah org kot..takut ko tegur tu momok kot..hahaha

      Delete
  5. mamat,lu kena rasa burit awek baru lu ni...nnt klau putus pown yg pnting kau dh dpt ikat dia....dia akan ingt kau smpai mati klau dia khwin dgn lelaki lain pown....

    ReplyDelete
  6. taun lpas my mum jmp dia kat rnr tapah,ngn shuib..nak amik pic dia,dia xnak..xnk diganggu,kononya..shuib jgk yg pramah,n hormat org tua n xkisah..sorry to say yek..kalo da popular tu tolong jgn SOMBONG!TQ.

    ReplyDelete
  7. Pompuan ni sanggup tinggalkan arwah bf die

    ReplyDelete