12:57 1

Peminat Rozita Che Wan Cetus Kontroversi

Beberapa hari yang lalu satu kontroversi ciptaan telah kedengaran iaitu pertunangan pasangan pelakon Rozita dan Zain Saidin. 

Memang ramai yang terkejut dan menyangkal dakwaan itu, kerana Rozita dan Zain pasti akan membuat pengumuman dan memberitahu orang ramai jika mereka bertunang.


Rupa-rupanya cerita pertunangan palsu ini telah dicipta oleh seorang peminat yang menghadiri rumah terbuka Rozita Che Wan di Perlis. 


Jom dengar apa kata Che Ta:-


Memang dari awal lagi, saya sudah perasan kehadirannya. Malah, dia menjadi tetamu yang paling lama berada di rumah saya. Saya mula rasa pelik apabila dia banyak sangat mengambil gambar saya, Zain dan adik saya, Ayu Raudhah.
Namun, kerana menghormati peminat, kami menurut saja. “Saya sendiri tak tahu apa motif dia, mungkin sekadar bergurau ataupun tujuan lain. Saya tak marah, mungkin dia sendiri tak tahu yang majlis itu hanyalah majlis rumah terbuka.
Mungkin dia keliru kerana saya
 dan Zain berpakaian sedondon berwarna hijau. Jadi, dia ingat itu adalah majlis kami

1 comments:

  1. tak baik tuduh menudug ni kan che ta kan,,sye mondoakan semoga berfbahagia ke ank cucu ye..aimin

    ReplyDelete