Searching...
22:42 11

Suami Dayus Pukul Isteri Dalam Lif Depan Anak

Video dimuat naik oleh seorang pengguna facebook [Mohd Yunus AR] menunjukkan seorang suami memukul isterinya di dalam lif.  

Lebih menjijikkan, perbuatan itu di buat di depan anak-naknya. 

Menurut pemilik akaun facebook tersebut, mangsa yang  merupakan kakaknya telah membuat repot polis di balai polis Bandar Perda, namun polis tidak dapat mengambil tindakan kerana tidak mendatangkan kecederaan kekal dan kes dianggap masalah rumahtangga.

Berdasarkan dari Facebook milik Yunus, kes ini ada kaitan dengan si suami dayus (Mohd Fandi Ismail) yang berpoligami, dan telah memukul kakak Yunus (Khadijah)

Wow, wahai pegawai polis yang berkenaan, perlukah nak tunggu mangsa mati atau cacat baru tindakkan diambil. Menurut adik mangsa, Nama suspek yang memukul mangsa adalah Mohd Fandi bin Ismail. Bekerja sebagai pegawai vetarinar di Jerantut, Pahang.

Video di bawah:

11 comments:

  1. x tahu la undang2 skrg. ank ita kena jerut ngan tali gasing dn kena pijak dn tendang smpi lebam dn kesan berdarah dileher pn diaorg ckp x ada apa2. sbb x ada kesan retak atau patah. dh mati baru masuk akhbar metro muka depan.....

    ReplyDelete
  2. Paparkan rupa paras si lelaki tuh kat facebook. Biar semua orang share gambar lelaki tuh. Biar semua org tahu. Dan biar isteri kedua dia plak lari sbb takut kena pukul cam mangsa nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong papar wajah lelaki haram jadah tu dalm internet secara meluas...sebarkan...haram punya jantan..meh bertumbuk dengan aku la woi..

      Delete
  3. mungkin isteri dia ni banyak mulut kot.. suka menjawab.. hmm.. ex bini aku pun dulu mcm ni.. tp nasib baik aku x pukul.. kalau x da lama masuk icu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi Muhammad pun tak suruh pukul sampai masuk ICU.kalau isteri nusyuz pukul sekadar bagi dia sedar dan kalau tak sedar juga cerai isteri derhaka. Suami2 yang agama saja Islam macam ni la yang buat penganut agama lain ingat Islam tu villain. Kalau isteri tu curang ke apa memang Allah dah bagi neraka khas untuk dia kalau tak sempat taubat. Poligami tahu pula ikut hukum tapi bantai bini dalam Al-Quran tak suruh pun hentam teruk2.

      Delete
    2. tergamak ke kau memukul isteri mcm tu..kalu ta suka..ta elok..hang cerai ajer la woi budak gemok..isteri kau tu anak orang jugak....pompuan agak2lah cara kau nak pukul..binawe..haram jadah..jantan brani dgn pompuan je..hang penah pukul lelaki mcm tu tak..dah tentu kau ta penah punya..
      aku harap kau bertemu buku dgn ruas satu hari nanti...

      Delete
  4. MESTI ADO SOBAB TU...
    baek laki baek bini...

    ReplyDelete
  5. kalau betul bini salah, boleh ke pukul macam gitu sekali?

    lelaki tu bukan manusia tapi binatang..

    kalau aku jadi adik perempuan tu, memang aku cari, boleh sakit la ko

    ReplyDelete
  6. kesian anak2 dok tengok tu... malang betul dapat suami mcm tu... tinggalkan ja.. sayang diri dulu dari sayang org lain....

    ReplyDelete
  7. kepada isteri yg telah dipukul..sabar je lah...anda cantik lagi..belambak jantan mcm tu kat bawah may bank pudu raya duk lepak..taraf bangla je laki tu..so mulai hari ni ..harap hang brani maki dia ... sebarkan muka dia..alamat dia..no telipon dia..aku nak hajr sikit..
    .pasal dia tu sape..pegi mampos lah..
    mcm mana la boleh minat dia sial tu..sabarlah akak yeh

    ReplyDelete