12:39 0

Adam AF dan Fiza Elite bergaduh

Baru sebulan mendirikan rumahtangga, pasangan Adam AF2 dan Fiza Elite kini didakwa bergoyah ekoran sikap cemburu Adam AF2 tatkala melihat isterinya sedang mesra dengan bekas kekasih di sebuah stesen minyak. 

Gosip terbaru ini mula kedengaran pada Ahad lalu selepas sebuah akhbar tempatan menyiarkan satu artikel yang mengulas tentang kemelut di antara mereka berdua. Penulis akhbar berkenaan mendakwa memperoleh maklumat tersebut daripada seorang sumber yang juga kru penerbitan sebuah produksi baru. 

Antara yang terkandung dalam artikel akhbar tersebut ialah penyanyi Adam atau nama sebenarnya, Mohd. Aizam Mat Saman, 30, dikatakan cemburu apabila melihat isterinya, Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 32, sedang mesra berbual dengan bekas kekasih ketika mereka bertemu di sebuah stesen minyak. 

Penulis gosip itu menyifatkan pergaduhan pasangan Adam AF2 dan Fiza Elite sebagai perang dunia ketiga dan ianya dikatakan bermula ketika mereka pulang ke rumah. Lebih menarik, semasa pertelingkahan antara mereka berdua, Adam AF2 sempat mempertikaikan kisah silam isterinya itu dengan dakwaan negatif. Akibatnya, Adam AF2 dan Fiza Elite bergaduh besar sehingga terkeluar perkataan yang tidak sepatutnya keluar daripada mulut seorang isteri kepada suaminya. 

Sumber itu juga menyebut, Fiza telah memaki Adam kerana tidak puas hati dengan sikap suaminya yang kuat cemburu itu, dipetik dari Kosmo. Apabila pihak kosmo menghubungi pasangan ini untuk mendapatkan kepastian, Adam AF menafikan Fiza, iaitu isterinya tidak memaki dirinya malah , Fiza masih menghormati Adam sebagai seorang suaminya dan menyatakan bahawa dakwaan Fiza memaki Adam itu adalah semuanya fitnah semata.

Diharapkan pasangan ini akan terus kekal bahagia. Biasa la adat rumahtangga ada gaduh dan pahit manisnya. Kepada pihak yang membuat fitnah kepada Fiza cukup la, biarkan mereka bahagia melayari bahtera rumahtangga.



0 comments:

Post a Comment