Searching...
17:22 19

Koleksi gambar artis yang over di karpet merah

Walaupun gambar koleksi artis di karpet merah ini sudah lama namun, pihak hotlips corner telah menjumpai koleksi artis Malaysia yang bergaya di majlis karpet merah dengan pakaian yang agak melampau kalau nak di katakan.

Menerusi forum cari, terdapat gambar-gambar artis yang boleh dikatakan mangsa fesyen .

Tidak kurang juga artis yang terlampau over dalam segi pakaian dan tak kurang juga yang terlampau seksi.

Hairan juga dengan citarasa artis ni dalam bab pemilihan pakaian yang dipakai ketika menghadiri majlis karpet merah.

Antara artis yang sempat pihak hotlips corner kongsikan ialah Didi Alias, Miera Liyana, Enot, Nita, dan di antara artis yang lain.

Malas nak cakap banyak anda lihat dan nilaikan sendiri.


HOTLIPS :- Terdiam pulak bila tengok caption yang dilabelkan oleh penulis di forum cari dan ada juga  tergelak dek komen-komen yang diberikan melalui gambar-gambar yang diletakan. Harap lepas ini artis di Malaysia perihatin bab pakaian dan juga sensitiviti masyarakat disini.



Fesyen bertudung tapi lutut nampak

Fesyen ala 'durian crepe di kepala'

Gaya Sailormon

Fesyen dedah 

Fesyen ala tidak berbaju

Fesyen wanita 'carrot'



19 comments:

  1. Cakap baik sikit. Sailormoon tak seburuk tu.

    ReplyDelete
  2. Fesyen ala 'durian crepe di kepala'
    yg cantik di mata saya

    ReplyDelete
  3. fesyen dedah tue dah hilang akal gamaknye..

    ReplyDelete
  4. hok alorh che tah paling teruk

    ReplyDelete
  5. peliknya , miera liyana

    ReplyDelete
  6. wakaka ~ lawak2 artis malaysia neyy =3

    ReplyDelete
  7. Pendek kata..xylh korang nk sibuk mngata..biarlah drng dgn dunia drng...itu antara dia dgn Tuhan...dok sibuk mengato org bknnya dpt pahalapn..dpt dosa adalah..jga tepi kain sendirikan elok....thanks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya kita tegur bukan kita kata antara tuhan umpama kita membiarkan dosa tu je

      Delete
    2. mcm fesyen ....fesyen lobak merah p0n ad hah....

      Delete
  8. haha.. lucu tengok cara pemakaian drng hehe.. no komen la hanya boleh ketawa saja.. hehehehe

    ReplyDelete
  9. Daripada Abu Hurairah r.a. berkata: Rasulullah saw. bersabda, "Ada dua golongan yang akan menjadi penghuni Neraka yang belum lagi aku melihat mereka. Pertama, golongan (penguasa) yang mempunyai cemeti-cemeti bagaikan ekor Iembu yang digunakan untuk memukul orang. Kedua, perempuan yang berpakaian tetapi bertelanjang, berlenggang lenggok waktu berjalan, menghayun-hayunkan bahu. Kepala mereka (sanggul di atas kepala mereka) bagaikan bonggol (goh) unta yang senget. Kedua-dua golongan ini tidak akan masuk syurga dan tidak akan dapat mencium bau wanginya. Sesungguhnya bau wangi syurga itu sudah tercium dari perjalanan yang sangat jauh daripadanya".

    (H.R. Muslim)

    ReplyDelete
  10. memangla antara diaorg dengan tuhan, tapi kita sebagai khalifah di bumi ni kena la menegur.... kalau dia dengan tuhan je tak pa, ni dia mengheret org yang tengok untuk masuk dalam neraka tak ke parah tu... jadi artis kena la ikut tatasusila yang betul... sebab akan menjadi ikutan. ni ikut barat saja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... mana martabat kita sebagai wanita ISLAM? jika datangnya bala, takkan kena pada yg berkenaan je, malah semua nya sekali termasuklah yg beriman. Nauzibullah~ tegur menegur itu perlu,.. esok2 menjerit2 dalam kubur menganggu penghuni yg lain jgak

      Delete
  11. buat baju tak ukor badan... punya nak glamor sampai sanggup tiru gaya mak nyah show... tu kita tak nak ckap tentang rupa lagi yang berkaitan Dr. Nara Hadyai and pasak susok bomoh tgah2 bendang... hehehehhe... haa tu

    ReplyDelete
  12. Wajib atas kita sesama Islam tegur menegur...walaupun kita tahu kubur tk sama....Islam itu bersaudara

    ReplyDelete
  13. Baik laa fesyen ala durian crepe tu drpd yg tah pape tuu .. Allahu .. :'( sedih nya tgk.. tahu laa muka tu cntik ..

    ReplyDelete
  14. nooo!! sailormoon lbih cute dn cntik dri yg "sailormoon" yg ntah apa2 tu..
    at least style duria crepe tu sedap mata memndang.. nk berfashion pun biarlah berpada-berpada... ala kadar cukup la.. xyah nk glamor sangat..

    ReplyDelete
  15. mcm babi aku tgk didi alias n liyana mcm plcur mrhan je..smua artis ni jahanam..

    ReplyDelete