Searching...
19:21 24

Gambar Nabilah Khan


Gambar Nabilah Khan

 carian:
Gambar Bekas Isteri Nedim,
Gambar Nabilah Khan, Bee khan,
 isteri nedim, nedim, kisah nedim dan nabilah,
 nabilah khan, gambar bee khan,
 bekas isteri nedim, isteri nadeem,
anak nedim, gambar anak nedim

Gambar Isteri pertama Nedim Nabilah Khan


Nedim Nazri yang kini hangat dikaitkan dengan Nora Danish pernah berkahwin dengan seorang wanita berketurunan Pakistan pada tahun 2011.

Wanita tersebut bernama Nabilah Khan lebih mesra dikenali sebagai Bee Khan.

Mereka berkenalan pada malam Sambutan Kemerdekaan pada tahun 2007 melalui kenalan yang menganjurkan majlis makan-makan.

Dikatakan mereka telah bercerai pada awal tahun 2013 namun tiada kenyataan rasmi dari kedua belah pihak.























24 comments:

  1. punya la cun exwife dia..ape lg laki ni nak....xphm aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minah ni banyak tatoo
      Aku kenal sgt

      Delete
  2. kan -,- tk bersyukur btol

    ReplyDelete
  3. 2013 cerai?? aik sbb nora ke?? tp aku nengok ex wife lg cantik n cun kot dr nora...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau jeles la tu...hahahhahaha

      Delete
  4. perempuan diuji saat lelaki tak punya apa-apa..tapi lelaki diuji saat dia punya segalanya..

    ReplyDelete
  5. tepuk sblh tgn...x kn b`bnyi kot....sm2 je....

    ReplyDelete
  6. ada duit semua jadi...janda mana x terpesona...nasi lemak seringgit...ramai yg nak..

    ReplyDelete
  7. erm..lelaki x pernah bersyukur mcm ni lah...
    slagi x pape kedana..
    bila dh jatuh d timpa tangga baru tau langit tinggi rendah..
    silap la kalo nora Danish jd kawin ngan mamat ni..x betul

    ReplyDelete
  8. duit banyak semua perempuan nak, kalau dia lelaki biasax2 je nak ke si nora tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar la dia kau ada..sibuk je

      Delete
    2. hahahahahahaha..bodoh!

      Delete
  9. kote die besar kot haahah

    ReplyDelete
  10. Xwife die mcm sosial jer..nmpk sngt c suami xpndai bmbing is3

    ReplyDelete
  11. setiap wanita ada kecantikannya tersendiri...jd tak payah nk menempah dosa untuk mengutuk org lain..takut timbul fitnah pula...sbg saudara seislam doakn yg terbaik untuk mereka...masalah mereka hanya mereka je yg tahu...sama lah mcm kita semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. i stuju degn pendpt u. .ta sume mnusia kat dnia nie perfect kan, . .

      Delete
    2. Ya btul sesangat !!!!!

      Delete
  12. biar dia nak kawen degan sapa pun yang hampa sibuk pasai pa dah jodoh depa..

    ReplyDelete
  13. cun ker ..
    leh jadi penyelamat ker ..
    dunia dan akhirat ker ..

    ReplyDelete
  14. Sibuk hal orang

    ReplyDelete
  15. lagi cantik nora danish.. aku repost kat bankami.net..

    ReplyDelete
  16. apa nora buat i tak kisah tp i cuma nak tanya betul ke sabun cuci joy berupaya membasuh pinggan dari Malaysia ke Singapura?

    ReplyDelete
  17. Kalau isteri sosial mcm ni laki mana je yg tahan. At least nora tk lah sosial smpai mcmni

    ReplyDelete