12:11 3

Kad Kahwin Jovian dan Nina

Umum telah pun mengetahui tentang percintaan antara Jovian dan juga Nina iaitu kakak kepada artis popular Dafi AF yang akan bernikah pada 11 Disember 2013 di Istana Negara Lama.“Selepas perkenalan hampir dua tahun, akhirnya kami membuat keputusan untuk berkahwin pada 11.12.2013. 

Majlis kami bertemakan tradisional Melayu & Jawa. Nina berketurunan Melayu dan saya berdarah campuran Jawa”, kata Jovian Mandagie sambil Nina di sisinya, pada sidang media khas bertempat di Alexis, Bangsar.

Majlis resepsi di sebelah pihak perempuan khas untuk para tetamu VIP ang bertemakan Melayu-Tradisional akan diadakan pada 14 Disember 2013 bertempat di Hotel Shangri-La Kuala Lumpur. Sementara majlis resepsi kedua pula yang bertemakan Jawa akan diadakan pada 15 Disember 2013, juga di hotel yang sama.

Ternyata Nina sangat beruntung kerana bakal berkahwin dengan Jovian yang merupakan pereke fesyen terkenal dan juga pengacara. Lihat saja lah kad perkahwinan mereka yang sangat stailista siap disertakan dengan minyak wangi lagi. Jom lihat kad kahwin gempak mereka ni.






3 comments:

  1. Dekat sini mmg nampak stylish tapi murah di indonesia......lg2 kalau print beribu2 keping.

    ReplyDelete
  2. Yups...sy pnye kad kawin pn dtempah khas dr indonesia...its very chip but very nice..lau kt cni hrga nye skeping rm10...kt sne bru 0.20..hehe

    ReplyDelete