Searching...
17:30 4

Lawak Mamat Sepah Sebagai Deejay Radio Menjengkelkan



Lawak Mamat Sepah Sebagai Deejay Radio Menjengkelkan

Mamat Sepah telah terpilih menjadi deejay radio untuk sebuah stesyen radio bergelar Ultra FM (U FM) berganding dengan Jimmy Shanley.

Sebelum ini Jimmy Shanley amat baik penyampaiannya sebagai deejay solo di konti radio segmen pagi namun ketibaan Mamat menghancurkan segalanya.

Paling melampau lawak bodoh Mamat tentang kemalangan kecil melibatkan kereta PM Najib dan sebuah kereta baru-baru ini.

Kata Mamat: DARI LANGGAR KERETA PM MALAYSIA, BAIK AKU LANGGAR KERETA JENAZAH'

Entah mengapa kenyataan berikut terkeluar dari mulutnya yang sememangnya didengari pendengar setia radio Ultra FM. Ramai juga rakan-rakan admin yang kini beralih ke stesyen radio lain kerana adanya Mamat di Ultra FM pada segmen pagi.

Berikut antara komen dari forum Cari:

Ni komen dari pendengar setia radio ni.....
aku mmg follow U.FM sejak dari mula sejak org xkenal lagi smp ler launching hari tu tetiba tukar nama ke ultra.fm

sebelum ni segmen pepagi Jimmy sensorang je.. walaupun dia sorang je ko tak terasa pun mcm dia sorang...kiranya dia pandai gak la jd deejay ni..tak membosankan. pepagi aku pilih Ufm sbb byk lagu & xde berceloteh ntah apa2 merapu mcm eR* & Ho* fm tu....

sejak minggu lepas si Mamat Sepah ni muncul pepagi sama2 dgn jimmy aku dah rasa lain macam. suara dia pun tak sesuai nk jd Deejay. dah mcm suara azwana alia lak.. nampak sgt dia trying too hard, jimmy lak jd tenggelam. tak tahu la aku rasa kalau ramai2 ni aku jd rimas. byk sgt perbualan. aku suka solo je mcm dulu. last2 pepagi aku kembali tukar ke Lite.fm dgr Yasmin Yusuf je...

aku tak tau la nak cakap ape, harap pihak ufm(now panggil ultra???motif? aku tak berkenan sungguh nama ultra ni..mcm ultraman pun ada) hrp pihak pengurusan ni bagi la teguran sikit kat Mamat. kang aku cakap stopkan kontrak mamat tu terus mcm aku nk tutup periuk nasik dia lak. bagi je la peluang dah tu rezeki dia. satu lagi, aku harap kalau nak kekalkan Mamat dlm Ufm ni, mohon ditempatkan dia di segmen midnite ke tgh malam mmg sesuai. kembalikan Jimmy secara solo utk segmen pagi.

kembalikan Andy bro utk segmen 10-3pm dan kekalkan Sh.Shahira mcm biasa..mmg pecah perut dgr dia ni jd dj everytime balik keje.

maaf, sorang lagi tu...Mon Ryanti(dulu pelakon) mmg lemah sangat penyampaian nya.. aku pulak yg rasa dia ni dj ke artis jemputan je...mcm tak konfiden je on air. kalau nk maintainkan jugak hrp pihak pengurusan gandingkan dia dan Mamat, buat segmen tengahmalam (sbb aku xdgr radio time ni)..

maaflah terluah perasaan lak... dah kebetulan tajuk pasal radio kesukaan aku...mmg aku komplen abis2... hehehe. 

Itulah antara komen dari pendengar setia Ultra FM. Ramai dikatakan mula beralih arah kpd radio yang yang lain setelah kehadiran Mamat.

Selain itu, pelawak Syuk Balas juga dikatakan tidak sesuai menjadi DJ radio sampingan di Era FM. Ramai juga kurang gemar dengan telatahnya dan menukar siaran kepada radio lain jika beliau keudara.

p/s: lain orang, lain citarasa, tak gitu.



4 comments:

  1. budak kepala x empok...wat per lah ofer jd DJ

    ReplyDelete
  2. x semua org ada bakat menjadi dj..n bkn semua pelawak boleh jadik dj yg bagus..n plis,kalo yg mana pelawak nak add job s dj,tolong sgt2 jangan buat lawak bodo.anda bkn di pentas lawak.anda sedang dlm konti radio,seharusnya penyampaian ketika d pentas n d konti berlainan gayanya.tenkiu.

    ReplyDelete
  3. rezeki Allah dah beri dekat dia.

    ReplyDelete
  4. Menyampah mak!!!xsesuai...

    ReplyDelete