09:55 1

Lelaki Bangladesh biadap


Menerusi salah seorang pemgguna FB yang bernama Fifi Athirah, dia mendakwa seorang pekerja gas yang berketurunan Bangla telah melakukan ganguan seksual keatasnya. Kejadian tersebut dikatakan terjadi apabila pekerja Bangladesh tersebut menghantar bekalan gas kerumahnya.

Mangsa yang belum berkahwin dan tinggal berseorangan dirumah dikatakan menerima  panggilan telefon dari budak penghantar peti sejuk dan tidak menyedari suspek masih berada didalam rumah selepas menggunakan tandas. Suspek yang enggan keluar dari rumah mangsa kemudianya menyatakan bahawa dia pening kepala kerana perempuanya sudah lari dan memujuk mangsa dengan menyatakan mahu mencuba mangsa.

Mangsa, iaitu Fifi Athirah yang ketakutan telah memberi amaran bahawa suaminya yang bekerja sebagai pegawai polis di Bangi dalam perjalanan pulang kerumah. Namun, lelaki Bangladesh itu tetap berkeras dan memujuk mangsa untuk melakukan hubungan terlarang. Ikuti luahan hati Fifi Athirah di FB nya.

Mangsa juga dikatakan telah membuat laporan polis ikutan dari kes ini. Diharap perempuan yang tinggal berseorangan dirumah diminta berwaspada dan ambilan tindakan secepat mungkin jika anda berada didalam situasi ini.



1 comments:

  1. Mmang seram sejuk dbuat ny dgn tabiat manusia nih..ssah nk djangka siapa pon mereka.wlau org mana skali pon,kena sgt brhati2..lebih takut kpada manusia drp jin atau hantu,bkn lh nk kata brlagak atau takbur,tp itu jika dberi pilihan takut yg mana satu....

    ReplyDelete