13:03 0

Wan Maimunah bakal naik pelamin


Wan Maimunah bakal naik pelamin.

carian:

kisah Wan Maimunah berkahwin

gosip Wan Maimunah berkahwin
gambar Wan Maimunah berkahwin 

Cerita terkini yang akan berlansung selain pernikahan Rozita Che Wan dan Jovian ialah kisah Wan Maimunah berkahwin. Siapa yang tidak kenal dengan Wan Maimunah Wan Abdul Aziz seorang pelakon yang terkenal dengan drama  sedih kini memberitahu bahawa dia bakal menikah walaupun telah memcecah usia 60 tahun.

Dikatakan juga, bakal suaminya merupakan seorang ahli perniagaan dan berusia 7 tahun lebih muda darinya yang berasal dari Johor. Detik perkenalan  mereka sekitar dua bulan lalu dan telah bersetuju untuk mengikat ikatan perkahwinan walaupun perkenalan mereka singkat dan bersetuju untuk mengajak Wan Maimunah berkahwin.

Wan Maimunah berkata dia tidak menyangka akan kembali bergelar isteri tambahan pula pada usia ini dan beliau mengucap syukur kerana dikurniakan individu yang sanggup mengasihaninya dan menyayanginya.

Wan Maimunah berkahwin dan akan bernikah di salah sebuah hotel di johor Bahari pada 13 Disember ini. Acara pernikahan akan berlangsung selepas Maghrib. Majlis persandingan pula akan diadakan di Pasir Gudang pada 14 Disember 2013.


0 comments:

Post a Comment