Searching...
09:45 5

Keluarga Restu Zarema Jadi Isteri Aidil



Keluarga Restu Zarema Jadi Isteri Aidil


carian:
isteri aidil 
gambar isteri aidil
zarema isteri aidil


Aidil Zafuan melahirkan rasa syukur kerana kekasih hatinya, Zarema Zainal telah pun diberi lampu hijau oleh keluarganya untuk bernikah pada Mac ini.

 Dengan kata lain keluarga telah merestui hubungan mereka.

Aidil berkata perkara itu sekarang amat penting baginya dan tidak mahu kesilapan lama (nikah tanpa restu) berulang lagi.

Aidil juga telah mengesahkan berita bahawa mereka akan bernikah pada Mac 2014 yang tinggal 2 bulan lagi. Walaubagaimanapun tarikh pernikahan masih belum di tetapkan lagi.

Bagi Aidil, beliau berharap pernikahan dengan Zarema berjalan lancar dan berkekalan dengan IzinNya.



5 comments:

  1. RESTU LA ANK YG MERUNTUHKAN MASJID ORANG LAIN...SEDAR LA KAMU JUGA KAUM HAWA......NASIB LA DPT BERMERTUAKAN AYAH N IBU LELAKI TU....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah jodoh dia.. Biarkan je la.. Rancangan Allah lagi baik.. Allah nak tunjuk ni sbgai pgajaran bagi kita semua :)

      Delete
  2. tak dapat restu dari org tua tu alasan dia wat ank bini dia cmtu ea.. pe pun congrate la.. hope bahgia dunia akhirat...

    ReplyDelete
  3. Actually ini lah jantan yng tak bertanggung jawab selepas ade dua anak baru nak kata perkhawinan tak restu orang tua..sebelum buat tak fikir pun?semua adalah alasan..

    ReplyDelete
  4. korang ni semua nak sibuk kenapa? yang kahwinnya diorang bukan korang. ke korang yang jeles dgn life diorang?! jangan judge orang suka2 hati. ingat ape yang kita buat Allah akan balas. jangan duk nak menyibuk pasal life orang. duk berzikir ingat Allah lagi bagus daripada masuk campur life orang

    ReplyDelete