09:31 0

Saya Lebih Suci Dari Johan Asari - Lana Nordin



Saya Lebih Suci Dari Johan Asari - Lana Nordin


Kisah Lana Nordin dan Johan boleh dikatakan sudah berakhir dengan Johan meninggalkan Lana Nordin untuk keluarga, katannya.

Bagi Lana, hanya dia dan Allah sahaja yang tahu perangai Johan sebenar.


Sementara itu Lana juga berkata kakak Johan ada mendedahkan bahawa keluarganya sebenarnya tidak pernah menghalang namun cuma perlu membawa Lana berjumpa keluarga untuk mengenal hati budi Lana.

Ini merupakan kata dari Lana dipetik dari Sinar:


“Saya tidak nafikan, saya memang terpikat dengan cara dia. Tengok dia ini baik orangnya, perwatakannya yang alim dan punya pegangan agama."

“Saya fikir,  mungkin dia boleh jadi pembimbing yang baik untuk saya tapi sebaliknya berlaku.


“Saya memang nampak macam wanita urban dan sosial tapi demi ALLAH, saya rasa saya lebih suci daripada dia,”


~Gambar Lana Nordin mula bertudung ( KLIK SINI )




0 comments:

Post a Comment