Searching...
10:43 23

Keputusan SPM Artis Malaysia

Keputusan SPM Artis Malaysia

carian:
keputusan spm,
spm artis,
keputusan spm artis,
result spm artis

Result SPM artis Malaysia:


Jom kita lihat keputusan para artis yang berjaya dikorek. Sudah tentu ramai yang tertanya-tanya.

Untuk pengetahuan, tahun 90an, SPM menggunakan aggregate untuk menilai. Dan aggregate yang dikumpul akan menentukan gred atau pangkat.

Semakin sikit aggregate semakin bagus la keputusan tersebut. Gred 1 pula adalah adalah lebih bagus dari gred 2 dan gred 3.

Ini sedikit sebanyak keputusan SPM artis

1. Neelofa – 10A (7A1 + 3A2), 2006
2. Syura – 3A spm. 2004
3. Siti Nordiana – 5A spm ,2000
4. Dato Fazley –Gred 1 Agregat 7
5. Diana Danielle -2A 5B
6. Sheila Rusly – Gred 2
7. Fauziah Latif – Gred 3
8. Dato Siti Nurhaliza – Gred 2, Dikatakan mendapat tawaran Uitm Arau tetapi tidak lapor diri.
9. Syafinaz Selamat – Gred 1, Aggregate 8. SPM 1990
10. Nasha Aziz - Gred 1
11. Najwa Latif 4 A
12. Aishah (penyanyi) Gred 3
13. Christina Suzanne ambil 2 kali, pertama gagal kedua lulus.

-Senarai Tarikh Lahir Artis Malaysia di sini (KLIK SINI)



23 comments:

  1. Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    nk tgk web sila call /dtg office utk tgk video pernikahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah dari segi ape..kalau wali sebelah perempuan iaitu bapa atau adk beradik lelaki takde..sah

      Delete
  2. http://gopaidweekly.com/?ref=23839

    ReplyDelete
  3. Fauziah Latif memang kurang cerdik. Pernah sama sekolah, kelas lain, tp baik orgnya.

    ReplyDelete
  4. Fazley 1 kelas dgn aku tp syg aku lg cerdik pda dia

    ReplyDelete
  5. walaupun aku hanya dapat gred 3, tp alhamdulillah skg aku jd businessman yg berjaya. pndpatan 50k sbulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Businessman berjaya biasanya tak mention berapa income dia dapat sebulan :-P

      Delete
    2. Mcm mana nk like statement nih!!! Kikikiii...

      Delete
    3. Nak like juga

      Delete
    4. businessman berjaya dgn pendapatan camtu xdak masa pon nk tengok sume ni...hehehe

      Delete
    5. bisnessman apa? ejas la nk join jgk

      Delete
    6. Kih kih kih ! 50k rupiah kot . Like like like like..

      Delete
    7. Hahaha padu ni....

      Delete
  6. Jangan bangga diri di dunia.ingat didunia hanya sementara......

    ReplyDelete
  7. setiap org dh ditentukan rezeki masing2. . .

    ReplyDelete
  8. pandaila neelofa

    ReplyDelete
  9. semua org pndai

    ReplyDelete
  10. usha yg penting..dimana ada kemahuan, disitu ada jalan.

    ReplyDelete
  11. tak sangka neelofa 10A..betul ke bohong?macam booo...errr beee...eh! booo...ntah la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul... lofa student mrsm langkawi

      Delete