15:00 0

Mohd Mentor lepas tuduhan mer0gol Zatul

Mohd mentor lepas tuduhan mer0gol.

Kes tuduhan mer0gol yang membabitkan artis-artis Malaysia iaitu, Mohd mentor dan juga Zatul kini telah disahkan oleh pihak Mohd mentor sendiri bahwa dia telah bebas atas tuduhan mer0gol Zatul.

Keputusan kes tersebut disifatkan sebagai (NFA) No futher action yang dimaksudkan tiada tindakan selanjutnya dari pihak polis.

Disebabkan oleh kes terbabit, pihak Mohd Mentor menegaskan bahawa agar Zatul memohon maaf dalam masa tiga bulan ekoran tuduhan merogol terbabit.

Dia meyifatkan bahawa sememangnya tuduhan tersebut amat menjatuhkan maruahnya serta berat baginya.

Tapi bagi Zatul dia enggan memberi ulasan serta tidak mahu memohon maaf seperti yang diminta. Menerusi mstar online Zatul berkata:-

Biar Allah sahaja yang tentukan. Saya tak tahu nak cakap apa lagi dah dan saya tidak mahu lagi komen berhubung perkara ini. Cukuplah saya dan keluarga mendapat malu. Beri saya ruang untuk meneruskan kehidupan saya.

Saya tidak mahu media telefon saya untuk bertanyakan kes (rogol) ini. Cukuplah dengan apa yang saya lalui kerana macam mana pun ia dilihat seperti tiada jalan penyelesaian. Apabila terjadinya perkara seumpama ini, yang buruknya tetap perempuan. Di dunia mungkin dia (Mohd) terlepas. Jadi, biarlah.

0 comments:

Post a Comment