11:18 0

Mesej Terakhir Pramugari Timbul Rasa Pelik Suami

Mesej Terakhir Pramugari Timbul Rasa Pelik Suami


Seorang suami kepada pramugari MH17 menerima mesej yang lain macam dan pelik dari isterinya sebelum nahas berlaku.

Mastura Mustafa menghantar mesej: "Sayang takkan selamanya sentiasa ada bersama abang, suatu hari nanti sayang akan pergi temui ALLAH takkan kembali."

Mastura Mustafa menghantar mesej melalui aplikasi WeChat kepada suaminya suaminya Mohamed Affendi Khairuddin sebelum insiden yang meragut kesemua penumpang MH17.

Mohamed Affendi yang juga merupakan seorang guru agama berkata isterinya ada sempat memohon maaf atas segala kesalahannya dalam perbualan menerusi aplikasi Wechat itu.

Ini kata suaminya:
"Saya terasa agak pelik tetapi saya menasihatkan dia semua orang akan pergi bertemu ALLAH, tiada siapa yang kekal, tapi biarlah kita pergi menghadap ALLAH dalam keadaan yang diredai."

"Saya memang rasa amat sedih sebab benda yang sebelum ini terjadi pada orang lain macam kes kehilangan pesawat MH370, tidak disangka kini berlaku pada saya."

Kali terakhir beliau bertemu dengan isterinya itu adalah sebelum penerbangan tersebut dari Kuala Lumpur ke Amsterdam. Abang Mastura yang juga kakitangan MAS memaklumkan insiden tragis tersebut kepada Affendi.




0 comments:

Post a Comment