12:57 0

Pelawak Kurang Ajar, Maki & Tipu Pelanggan

Pelawak Kurang Ajar, Maki & Tipu Pelanggan


Seorang pelawak tanah air yang sedang meningkat naik dikatakan telah menipu dan memaki pelanggan isterinya. pelawak yang dimaksudkan ialah Arin Raja Lawak

Kisahnya bermula apabila seorang pelanggan membeli beg dari isterinya namun ternyata ianya lain dari gambar yang tertera.

Apabila cuba menghubungi semula, Arin mula masuk campur dan memaki hamun pelanggan tersebut sedangkan beg yang dijual ternyata lain dari yang pelanggan itu terima.

Pengadu mendakwa membeli satu beg berharga RM190 yang dijual isteri selebriti terbabit. Apa yang mengecewakan lain warna yang dibeli, lain pula yang sampai.

Tidak cukup dengan itu, dompet yang didatangkan bersama juga jenis lain selain material dan zip beg tersebut setaraf bag yang boleh didapati di pasar malam berharga tak lebih dari RM20.

Ini kata pelanggan atau pengadu itu kepada Oh! Media:

Brg smpai sy complain..dh la oder lain dpt lain.. Sy oder beg ade gred wlaupun xori dengan bayaran rm190. Harga yg boley dkatakan tinggi utk beg gred 3A atau 2A kan. Tp smpai kat sy colour beg lain, dompet set lain.. Xckup tu material ngan zip beg sume mcm ley dpt kat pasar mlm harga 20 ringgit..

Kite keje sparuh mati cari duit.. Beli 1 bende utk kpuasan diri sndiri.. Wlau jumlah atau harga brg tu nilai nye kecil.. Bile kene tipu maki mcmni sy rase mcm sy lak mgemis kat die.buat cust mcm smpah. Mentang2 laki die retis. Sy marah die sbb lps tgn..xpndai jaga cust.. Nape x cek brg yg nk anta tu.. Arin kol sy..tp masetu sy bz tgh tlg cousin niaga bazar ramadan.. Die pukimak kan sy.. Sy betol xsangka artis yg xbpe nk hot ni sgt biadap!

Pelanggan ini turut memberi bukti kata caciam pasangan suami isteri ini kepadanya dan gambar barang yang dijual. Kita tunggu kenyataan dari Arin pula nanti.









0 comments:

Post a Comment