07:04 0

Sertai peraduan Selfie bersama anak di Mom's Care Malaysia

Selfie bersama anak dan menangi hadiah ribuan ringgit dari Mom's Care




Mom's Care outlet  telah beroperasi  pada pertama kalinya di pusat membeli belah di Ampang Point sejak tahun 1995 lagi ini bermakna Mom's Care sudah beroperasi selama 19 tahun. Apa yang menarik ialah dalam masa 5 tahun sahaja Mom's Care telah membuka cawangannya di Mid Valley Megamall serta di One Utama.

Apa yang ditekankan oleh Mom's Care ialah menyediakan keperluan produk bayi yang terbaik untuk anak anda dan sesuai dengan misinya iaitu 'to provide the best needs and care for your child' dan ini telah dibuktikan dengan pencapaian jualan di outlet Mom's Care sendiri.

Sambil membeli belah barangan bayi di Mom's Care juga menyediakan khidmat nasihat tentang bayi dalam kandungan serta tips untuk bagi mereka yang pertama kali bergelar ibu bapa. 

Terdapat lebih dari 20 jenama produk antarabangsa termasuk dari kategori bayi 0-12 tahun sehingga ke kanak-kanak berusia  3 tahun. 

Terdapat pelbagai jenis barangan serta rekaan terbaru dan inovatif yang ditawarkan oleh jenama terkenal antarabangsa yang terdiri daripada pakaian, peralatan menyusu, kelengkapan tidur malah tidak ketinggalan iaitu mainan.

Sejak kandungan saya berusia 6bulan lagi saya sudah megunjungi  Mom's Care untuk mencari kelengkapan bayi saya yang waktu itu dijangka lahir pada September 2013. Saya paling suka ke outlet Mom's Care kerana terdapat banyak jenis pilihan jenama botol susu serta kelengkapan bayi malah boleh menjadi ahli club Mom's Care!

Kad ahli Mom's Care saya
Bila mengandung saya cepat letih dan tidak suka membeli belah di banyak tempat hanya untuk membeli barang kelengapan bayi mujur ada outlet Mom's Care senang boleh borong barang bayi dalam satu kedai sahaja.

Mommy dan Auris Adrazin
Berita baik bagi ibu dan bapa pihak Mom's Care Malaysia kini menawarkan hadiah lumayan bagi pertandingan selfie. Dengan berselfie bersama anak anda dengan tema 'Fun time with kids and family' anda mungkin membawa pulang hadiah berupa Urban Click Connet Stroller yang bernilai RM2000 serta Contour Prestige Primo yang bernilai RM1800.

Urban Click Connect Stroller

Contour Pristage Primo 

Apa tunggu lagi? Jom hantar gambar selfie anda bersama anak tersayang dan mampu menag hadiah lumayan ini yang terbahagi kepada dua kategori iaitu like fb terbanyak dan gambar kreatif. Untuk maklumat lanjut serta terma dan syarat pertandingan sila layari:
- https://www.facebook.com/MomsCareMalaysia
http://momscaremalaysia.blogspot.com/



0 comments:

Post a Comment