Searching...
10:56 4

KERANA SELFIE: Sharnaaz Dan Azwan Ali Bergaduh Besar

Sharnaaz Ahmad Dan Azwan Ali Bergaduh Besar


2 pelakon yang sering terlibat dengan kontroversi iaitu Sharnaaz Ahmad dan Azwan Ali kini berperang besar di laman sosial Intagram dan Twitter.

Perkara ini berlaku kerana Sharnaaz Ahmad memerli Azwan Ali tentang gambar selfie ketika upacara jenazah MH17.

Azwan Ali apa lagi mengamuk sakan dengan Sharnaaz Ahmad.

Jom lihat pergaduhan Sharnaaz dan Azwan Ali


Gambar Dan Komen Sharnaaz & Peminat Sharnaaz




Komen Azwan Ali:


4 comments:

  1. bagi penampau je mangkuk ni... menyemak btl...............

    ReplyDelete
  2. Meluat tengok bapok tua ni....menyampah.x reti nak bertaubat..

    ReplyDelete
  3. Banyak yang dah jadi tuhan nak menghakim orang lain ish ish ish. Jaga lah amalan sendiri kelak dikuburkan pun bukan diri sendiri mesti ditolong kebumikan jugak itu menandakan kamu semua bukan tuhan kan. Setiap manusia ada silap dan aib sendiri tak payah lah nak menutuk orang dan menyibuk pada hal orang sedangkan malaikat sendiri akan mengutuk mulut yang suka mengutuk tu.

    ReplyDelete