20:52 0

Luahan Hati Pengacara Melodi, Sherry Apabila Dikutuk Gemuk

Luahan Hati Pengacara Melodi, Sherry Apabila Dikutuk Gemuk


Sherry telah meluahkan perasaannya di laman sosial apabila ada penonton Melodi mengutuk dirinya yang berbadan besar. Tadi, beberapa penonton mengutuk bentuk badannya yang gemuk (baca sini).

Ini tulis Sherry:
Salam semua, harap kalian sihat hendaknya. Sempena hari kemerdekaan Malaysia yg ke 57 dan sempena bulan 11 saya akan berumur 30 tahun, saya ingin menulis nukilan cinta di ig. Harap sudi membacanya. Dulu masa kecik saya kena buli sebab badan saya besar, takdapat masuk pancaragam sekolah( itu bukan sebab badan besar, tp saya memang buta muzik) tak menang pertandingan nyanyian (sebab yang sama) dan bila saya pergi ujibakat drama di sekolah pun saya tak dapat sebab saya terlalu cantik kat sekolah tu. 

Tp saya memang suka berlakon. Bila masuk sekolah menengah, saya cuba lagi (pertandingan nyanyian saya dah tak cuba) masuk apa sahaja bidang yg melibatkan seni. Eh, dapat plak. Saya masuk pertandingan pantun, pertandingan sajak, dikir barat, drama, pertandingan top model dan lain2. Berjaya alhamdulilah. Sampailah saya habiskan pengajian ijazah saya dlm bidang seni persembahan. Saya juga pernah menjadi 10 peserta akhir pencarian dewi remaja. Moral of the story - "GEMUK" itu hanya satu perkataan, jangan jadikan perkataan itu merosakkan kita. Kita yang akan merosakkan diri kita sendiri. Bukan org lain. Jadikan kelemahan itu sebagai kekuatan. Salam sayang dr saya di perantauan. Yang benar, Kakak Cantik


Rilek je la Sherry, adat la tu ada yang tak suka dan ada yang suka. Kalau nak jadi artis atau selebriti popular kena pekakkan telinga dan hadam je kutukan orang ramai.

Jom baca luahan penuh Sherry:




0 comments:

Post a Comment