10:53 0

Luahan Hati Tauke Kerana Awek Cun



Luahan Hati Tauke Kerana Awek Cun


Tauke Jambu telah meluahkan perasaannya yang ternyata kecewa dan sedih apabila dituduh macam-macam ekoran gambar aweknya yang cun tersebar.

Tuduhan yang negatif itu ternyata mengguris hati si Tauke dari kumpulan Jambu ini. Ialah kalau orang kata yang bukan-bukan mestilah sedihkan.

Ini luahan hati Tauke:

Salam.maaf kalau salah.wahai blogger2 budiman berpada lah bila nak buat kenyataan kadang2 kenyataan tu boleh mengguris hati. 

Demi periuk nasi kamu sanggup malukan dan hinakan org lain? Aku tau aku tak sempurna..tapi adakah itu bermakna aku tak bole dpt yg terbaik?? Adakah bila aku berpasangan dgn si cantik bermakna aku guna ilmu?? Atau guna harta benda konon tuk pancing?? 

Fikirkanlah apa akan berlaku pada org yg kita malukan dan hina.. Tulisan anda sgt berpengaruh..jadi gunakanlah ke arah yg baik n positif ..maaf sekali lagi.

Itulah kata hati dari Tauke. Tauke kini dikatakan bercinta denga seorang model freelance bernama Nadia. Gambar Nadia Di Sini (LIHAT SINI)

Semoga Tauke bahagia selalu dan dapat yang terbaik buat dirinya.

bacaan lain:
Kereta BMW milik Tauke (Gambar di sini)



0 comments:

Post a Comment