23:49 0

Formulasi Makanan Sunnah Qaseh Gold

Qaseh Gold supplement hebat untuk semua jenis lapisan umur

Sudah pasti ramai yang mencari makanan tambahan atau biasanya kita panggil supplement dengan pelbagai jenis jenama bukan? Namun hati-hati dalam pemilihan makanan tambahan yang hendak dibeli.


Ini kerana kebanyakan makanan tambahan yang berada di pasaran kebanyakan tidak serasi dengan tindak balas tubuh seseorang. 

Qaseh Gold merupakan supplement keluaran bumiputera serta 100 % HALAL dan yang paling bagus ia merupakan gabungan makanan sunnah dan herba tradisi yg membantu anda menjalani kehidupan yg lebih berkualiti.

Dari sudut FIZIKAL Qaseh Gold  menyokong cara hidup yg sihat dan seimbang dgn membekalkan tubuh badan dgn zat dan nutrien yg diperlukan oleh proses2 penting tubuh. QASEH membantu meningkatkan sistem imun tubuh badan dan melancarkan perjalanan darah ke seluruh badan.

Ini dpt membantu organ tubuh menjalankan tugas dgn lebih baik kerana darah membekalkan oksigen dan nutrien utk pastikan organ sentiasa sihat dan berfungsi dgn baik. InsyaAllah.






Dari sudut EMOSI pula di dalam Qaseh Gold  mengandungi kurma yg membekalkan tubuh badan dgn Tryplophan iaitu asid amino yg membantu membaiki mood dan perasaan. Ini membantu menenangkan dan menjadikan kitq lebih stabil dalam menempuhi cabaran dan tugas harian.

Dari sudut SPIRITUAL, Qaseh Gold  dikilangkan dibawah piawaian IMP - Amalan Pengilangn Islamik yg berusaha memelihara nilai2 Islamik semasa proses pengilangan.

Pekerja2 QASEH perlu mematuhi tatacara pengilangan yg sesuai dgn ajaran  Islam spt elakkan kelakuan yg tidak sopan tetapi menggalakkan seperti berdoa dan bacaan Al-Quran bagi demi mendapatkan keberkatan daripada Allah terhadap produk yg dihasilkan.

Antra testimoni dan kebaikan mengamalkan Qaseh Gold dan yang paling penting ia sangat sesuai mengikut semua jenis lapisan umur dan mampu menyembuhkan pelbagai penyakit dengan izin Allah.














Kenapa anda HARUS membeli produk ini? 
✔ 100% HALAL (Produk Bumiputra ISLAM)
✔ IMP - Islamic Manufacturing Practice

Cepat dapatkan produk Qaseh Gold sekarang. Untuk sebarang pertanyaan produk serta pembelian sila hubungi :-


FB Admin : Azlin Farah 
FB Page : AleesyaQaseh Zone 
Instagram : aleesyaqaseh_zone 
SMS/Whatsapp : 019-4886178






0 comments:

Post a Comment