17:27 0

Syukur! Mila Jirin Kini Dah Menutup Aurat, Bakal Nikah Tahun Depan


Syukur! Mila Jirin Kini Dah Menutup Aurat, Bakal Nikah Tahun Depan

Penyanyi genit yang juga usahawan berjaya Mila Jirin kini telah berhijrah menutup aurat dan berhijab baru-baru ini.

Jom ikuti sedikit temubual bersama penyanyi Mila Jirin tentang perubahan dan penghijrahan ini.

Dari laman Rotikaya, ini kata-kata Mila:
“Sebenarnya sejak tahun lepas lagi saya sudah berniat untuk bertudung. Bagaimanapun, ia tidak dapat dilaksanakan berikutan komitmen saya sebagai anak seni. Sudah menandatangani banyak kontrak. Alhamdulillah, akhirnya pada bulan Ramadan saya dibukakan hati untuk bertudung. Sukar untuk saya tafsirkan hanya mampu mengucapkan syukur buat Ilahi,”

“InsyaAllah. Memang ada perancangan untuk berkahwin pada tahun depan. Tetapi saya tidak mahu dedahkan siapakah orangnya. Susah hendak cakap. Sebagai seorang perempuan saya juga tidak mahu cakap lebih-lebih. Saya lebih selesa untuk tidak memberikan jawapan”

“Dia (kekasih) juga tidak mahu saya dedahkan. Bila sudah dekat tarikh kahwin nanti, barulah kami bercadang untuk dedahkan,”

Temubual ini di buat oleh wartawan Kosmo! Nampaknya kekasih Mila Jirin masih lagi menjadi rahsia. Apapun syukur kini Mila dah berhijrah.



0 comments:

Post a Comment