12:32 0

Aksi Melampau Tasha Shila Dan Hans Di Bilik Air Jadi Bualan

Aksi Melampau Tasha Shila Dan Hans Di Bilik Air Jadi Bualan


Tasha Shila dan kekasihnya Hans kini dikatakan buat hal lagi. Kali ini kerana aksinya dengan kekasih di bilik air pula.

Kejadian dilaporkan oleh kru produksi drama " Maaf Aku Tak Sempurna " yang menceritakan hal itu kepada media.

Ini pula respons dari Tasha Shila tentang hal memalukan ini (metro):

“Siapa yang cakap benda macam ini? Saya tak nak komen panjang-panjang selagi tak jumpa orang yang menyampaikan cerita itu!”

“Saya sampai tak tahu nak respons apa. Memang mengejutkan sebab macam tak sudah-sudah orang nak memalukan saya dengan cerita macam ini. 

“Saya sedar ia bukan pertama kali dilemparkan, tapi cukup-cukuplah buat saya macam ini. Ini tuduhan melampau dan memalukan.

“Takkan saya tak boleh berfikir sampai perlu buat benda macam itu di tempat kerja?” 

Di harap pihak Tasha Shila dapat membuat tindakan undang-undang kepada si pembuat cerita jika perkara ini tiudak benar. Dan diharap Tasha Shila cepat-cepat kahwin kerana terlalu mesra dengan Hans di public menyebabkan ramai yang bercerita.

0 comments:

Post a Comment