09:57 0

Anak Awie Menangis, Tak Mahu Tinggal Bersama Rozana Misbun

Anak Awie Menangis, Tak Mahu Tinggal Bersama Rozana Misbun

Terbaca di OhBulan, ada artikel mengatakan anak Awie tidak mahu jumpa dan tinggal dengan ibunya, Rozana Misbun.

Anak-anak Awie belum bersedia dengan apa yang berlaku dan selesa duduk tinggal dengan bapa, Awie.

Ini Kata Awie:

Bila keluar berita mereka menangis. Mereka taknak pergi pada dia. Saya tak beritahu apa-apa, saya taknak mereka tahu. 

Saya rasa terlalu awal untuk mereka fikirkan perkara ini, biar mereka fokus dengan sekolah mereka. Mereka terlalu kecil untuk memahami, mereka langsung tak tanya apa. Bila keluar di televisyen mereka takut.

Saya berdoa semoga Allah takkan memisahkan saya dan anak-anak, apa pun yang berlaku biar mereka ada didepan saya. Saya akan cuba sampai dapat. Saya minta pada tuhan jangan pisahkan saya dengan anak-anak saya, biar saya berpisah dengan bini.

Semoga kes Awie dan Rozana cepat selesai demi anak-anak.

0 comments:

Post a Comment