21:49 0

Artis Gaduh: Hanez Suraya Dimalukan Rakan Sendiri

Artis Gaduh: Hanez Suraya Dimalukan Rakan Sendiri


Pelakon Hanez Suraya kini dalam kontroversi lagi apabila mempunyai persengketaan dengan seorang rakan yang dikenalinya.

Rakan itu dikatakan memalukann Hanez Suraya di laman sosial.

Ini kata Hanez Suraya:

"Ini bukan kali pertama individu itu berbuat demikian. Sudah banyak kali dia menjatuhkan maruah saya dengan memuat naik foto-foto lama dan kemudian mengutuk saya pula.

"Entah apa tujuannya saya tidak pasti tetapi apa yang dilakukan pihak itu adalah seperti mahu menganiaya diri saya. Jika tidak puas hati dengan saya, bersemuka saja secara profesional,"

Hanez Suraya juga ada memuatnaik beberapa nota yang menegur perbuatan rakannya itu di laman sosial.



0 comments:

Post a Comment