12:04 0

SAYU MEMBACA: Luahan Hati Jihan Muse

SAYU MEMBACA: Luahan Hati Jihan Muse


Jihan Muse telah menulis ucapan khas luahan hati kepada Astro selepas berakhirnya acara Anugerah Lawak Warna pada Jumaat lalu.

Sememangnya Jihan Muse merupakan pelawak wanita terbaik ketika ini walaupun tewas kepada Sharifah Sakinah dalam kategori Anugerah Pelawak Wanita Paling Popular.

Keputusan itu berasaskan 100 % undian SMS dari orang ramai. Dan ramai peminat Jihan Muse kecewa dengan kekalahan ini namun apa nak buat, dah peminat tak undi.

Jom lihat luahan hati Jihan Muse kepada Astro:

Semalam, Anugerah Lawak Warna yg sangat saya banggakan. Astrowarna dilahirkan bersama saya dalam industri lawak ni. Kalau kira usia kami sebaya. Kami membesar, belajar, berusaha dan maju bersama mengikut alur dan hala yg berliku2 tapi kami tetap berjuang untuk sampai ke destinasi. 

Job pertama saya adalah shoot promo utk Astrowarna yg baru dilahirkan. Semalam kami pelawak2 malaysia pelbagai generasi berkumpul dlm 1 majlis. 

Airmata bergenang melihat kump Senario di atas pentas. Saya tak pernah terlintas yg harini saya adalah pelawak. Sesuatu yg tuhan dah tetapkan. Menjadi sebahagian dr insan2 yg membuatkan org lain gembira sgt besar nikmatnya. Tahniah buat semua pemenang semalam. Majlis semalam dah jd 1 kemenangan besar buat kami. Terima kasih semua. Syukur


LUAHAN JIHAN MUSE:


KOMEN DARI PENYOKONG:



0 comments:

Post a Comment