Searching...
10:58 0

Almy Nadia Berang Dengan Perangai Faten

Almy Nadia Berang Dengan Perangai Faten


Siapa Faten? Faten ni sebenarnya seorang peminat Almy yang mengatakan Almy Nadia dan suami Fizz Fairuz berlagak.

Faten telah memuat satu gambar dengan caption " berlagak gila dorang ni".

Ternyata tuduhan berlagak kepada Almy Nadia dan suami itu membuatkan Almy agak berang dan membuat status ini pula:

Ini kata Almy Nadia:

assalammualaikum .. minta maaf awal2 yer.. bukan nak burukkan sesiapa tp dia dah burukkan nama sy dan suami.. nak tumpang tanya adk yg bernama fatens .. bila sy belagak?sy dtg kedai makan utk makan isi perut. jd mana salahnya.sy tahu sy artis tp takkan la nak sapa semua org kat kedai makan tu nnt org kata gila pulak,betul?? jd apa sebab awak dy belagak yer???sy tak kenal awak langsung n tak igt pun kat mana awak duduk??motif keluar dlm instagram kata sy belagak?nak glamor ker??

Peminat-peminat Almy juga menghentam tuduhan Faten tersebut dan ramai menyokong Almy dengan mengatakan Almy Nadia seorang yang ramah.




0 comments:

Post a Comment