11:33 0

Hanez Suraya Dibuang Produksi Setelah Hari Pertama Berlakon


Hanez Suraya Dibuang Produksi Setelah Hari Pertama Berlakon


Hanez Suraya baru-baru ini akui job semakin berkurangan dan sering dotilak oleh pihak produksi kerana kontroversi negatif yang melandanya.

Kemudian pelakon ini telah diterima berlakon di dalam sebuah drama berjudul Cik Timah Sekolah Bandar.

Namun malang buat Hanez Suraya apabila dia disingkir walaupun sudak mula berlakon di dalam drama itu.

Ini kata Hanez Suraya:

Sebenarnya saya dah mula berlakon untuk telefilem itu. Tapi saya sempat ikut satu hari sahaja. Malam pada hari pertama penggambaran itu saya dimaklumkan bahawa watak saya digantikan dengan orang lain. Mereka ada jelaskan sebabnya kenapa saya terpaksa ditukar dengan orang lain. Cuma tak perlulah saya panjangkan isu ini. Saya anggap ia bukan rezeki saya.

Hanez Suraya kemudian telah memadam gambar-gambar ketika hari pertama penggambaran drama Cik Timah Sekolah Bandar itu.

0 comments:

Post a Comment