08:45 0

Kerana Mesej Aidil, Rita Rudaini Report Polis Diugut Bunuh


Kerana Mesej Aidil, Rita Rudaini Report Polis Diugut Bunuh

Kerana gambar yang dimuatnaik oleh Aidil tentang SMS dan juga resit bank in wang kepada Rita Rudaini, pelakon wanita ini diugut bunuh oleh seorang peminat Aidil Zafuan.

Peminat itu mencadangan Aidil untuk mencari pembunuh upahan dan membunuh Rita Rudaini. Rita telahpun membuat laporan polis di Jalan Tun Razak.

Ini komen Rita Rudaini:

“Pemilik akaun itu mengugut untuk membunuh saya selepas Aidil memuat naik resit pindahan wang nafkah anak-anak kami yang dilakukannya dengan kapsyen bertujuan menimbulkan rasa benci pengikut-pengikutnya kepada saya.

"Jadi saya perlu melakukan seusatu kerana bimbang dengan ugutan berkenaan selain untuk menjaga keselamatan diri,”

“Saya sangat kesal dengan tindakan Aidil sehingga boleh membiarkan nyawa saya diancam hanya kerana saya menuntut hak saya sebagai isteri yang tidak diberikan oleh Aidil.

Selain itu, Rita Rudaini juga ada mendedahkan sebenarnya dia membalas mesej dari Aidil Zafuan namun kerana tiada kesungguhan dari Aidil dan sering memberi janji palsu kepada anak-anak menyebabkan Rita sudah bosan dengan mesej-mesej itu.

Ini kata Rita lagi:

 “Saya juga tidak pernah mengatakan Aidil gagal memberi nafkah kepada anak-anak tetapi apakah ia cukup dengan mengirimkan wang sahaja bagi menyatakan kesempurnaan tanggung jawab seorang bapa tanpa menjenguk anak-anaknya?” 

 “Dia tiada kesungguhan. Sebab itu saya malas untuk melayan mesejnya apatah lagi saya pernah mendapat mesej ‘jangan gatal’ seoalah-oleh ada pihak yang menganggap saya mahu mengganggu rumah tangga yang baru dibina Adil. 

 “Saya juga pernah membalas mesej-mesejnya mengenai anak tetapi saya terkejut kenapa dia masih menganggap tidak menerima sebarang balasan daripada saya,”

Nampaknya masih tiada kesudahan pergaduhan mereka berdua ini. Dibawah merupakan antara mesej dari Rita Rudaini pula. (mStar)

SMS Rita Kepada Aidil

0 comments:

Post a Comment