08:11 1

Komen Aziz M. Osman Tentang Pegang Anjing Yang Mengejutkan


Komen Aziz M. Osman Tentang Pegang Anjing Yang Mengejutkan 


Pengarah tersohor yang popular menerusi filem XX Ray iaitu Aziz M. Osman telah menulis satu status di Twitter tentang isu terkini iaitu isu program pegang anjing.

Aziz M. Osman membuat persoalan sekiranya terdapat adegan mesra antara Aaron Aziz dengan Maya Karin dan Aaron Aziz dengan anjing, yang mana satu Lembaga Penapisan Filem (LPF) akan potong.

Sudah tentu persoalam sarkastik ini mendapat perhatian terutama dengan industri filem Malaysia yang dilihat cuba menarik perhatian penonton dengan banyak "adegan mesra".

Adegan peluk-memeluk, belai-membelai juga kini berlambak di drama-drama dan filem. Adegan mesra ini patut dipandang serius dan harus terus dipotong kerana akan menjadi budaya ikutan remaja zaman sekarang yang mudah terpengaruh.

Komen Aziz M. Osman di bawah:




1 comments:

  1. Bini n anak dia si ara tu pon ada terlibat dlm program tu jgk..siap amik gamba pegang hanjengg lg..bini dia letak gamba dlm ig pastu bila isu ni jd kontroversi terus bini dia delete..sbb tu dia bg status camtu gaya..panas lah tuhh..ape2 pon yg haram tetap haram..xsempat nk tgk balik bila bukak ig dia dah xda gamba tu...kalau sengaja sentuh jatuh haram..x sengaja xpe blh samak..hmm renung2kan lah wahai umat islam...

    ReplyDelete