08:43 0

Reaksi Jep Sepahtu Apabila Gambar Mesra Dengan Nazeera Sardi Tersebar


Reaksi Jep Sepahtu Apabila Gambar Mesra Dengan Nazeera Sardi Tersebar



Jep Sepahtu tampil memberi komen tentang penybaran gambar seorang gadis yang dikatakan kekasih hatinya.

Ramai yang tertunggu-tunggu apa reaksi Jep Sepahtu dan adakah Jep akan declare hubungan ini secara official.

Ini komen Jep Sepahtu: (mStar)

"Tak tahu nak cakap macam mana tetapi apa yang boleh saya katakan, dia adalah wanita yang paling rapat dalam hidup saya setakat ini. 

"Dan tiada apa yang perlu dirahsiakan. Sebab itu saya memuat naik beberapa foto kami di Instagram," 

"Tiba-tiba pula kami berkawan balik pada awal tahun ini. Kenapa dia? Perkara ini melibatkan hati, biarlah hati saya seorang saja yang tahu. 

"Yang penting kami sudah pun mengenali keluarga masing-masing. Tetapi jangan pula ingat saya memuat naik foto-foto berkenaan kerana ingin melenyapkan gosip saya sudah bertunang. Bukan. Saya nak buktikan yang saya bukan g@y...hahaha,"

Itulah reaksi Jep Sepahtu. Maka dengan ini secara rasminya Nazeera Sardi seemangnya kekasih Jep. Harapnya kekasl dan disatukan dengan ikatan.

20 Gambar kekasih Jep Sepahtu bernama Nazeera Sardi boleh dilihat di (LIHAT SINI)


0 comments:

Post a Comment