Searching...
10:20 0

Tauke Jambu Mengamuk Dan Bergaduh Kerana Gadis Super Spontan


Tauke Jambu Mengamuk Dan Bergaduh Kerana Gadis Super Spontan


Jumaat lepas telah tamatlah rancangan tv Super Spontan yang dimenangi oleh Johan Raja Lawak. Tauke Jambu merupakan antara finalis dan berjaya mendapat tempat ke 6.

Dikesempatan itu, Tauke telah memuatnaik gambarnya bersama gadis penyeri Super Spontan( yang membawa sepanduk di setiap pusingan).

Gambar itu telah mendapat komen negatif dari seorang follower yang menyebabkan Tauke mengamuk dan marah betul.

Komen follower yang kurang ajar tersebut:

Peh tak abis2 jantan ni ngan betina
kalau wa jd awek mamat ni dah lama wa blah
dapat awek cun pun tak cukup lagi

Ini komen Tauke yang agak marah :

Otak dia berjambul budak sekolah belum kena terajang memang macam tu

Aku begitu terkejut hari sebab tak sangka binatang pun tau main instagram.buat acc semata2 nk keji kutuk org ..dahlah tak bagi salam tak tahu hujung pangkal.binatang mcm ni la yg menambah dosa org lain. #beranitunjukmuka #nakpublisitimurahan #otakkoberjambul

Memang kurang ajar komen follower tu. Patutlah Tauke mengamuk. Amik gambar pun kena kutuk.



Lihat juga: Gambar Kereta BMW milik Tauke (LIHAT SINI)


0 comments:

Post a Comment