09:05 0

Erra Fazira Akui Bercinta Dengan Lelaki Bujang, Bukan Orang Kaya

Erra Fazira Akui Bercinta Dengan Lelaki Bujang, Bukan Orang Kaya


Pelakon yang telah 2 kali gagal di dalam perkahwinan iaitu Erra Fazira akhirnya akui sedang di dalam fasa bercinta dengan seorang jejaka.

jejaka tersebut merupakan seorang yang bujang dan bukan dari golongan VVIP yang kaya-raya. Erra akui dia kini memilih ciri lelaki yang berpengetahuan luas daripada kekayaan.

Ini komen Erra Fazira: mStar

"Saya akan dedahkan siapa pasangan saya apabila perhubungan itu ke fasa seterusnya. Yang penting dia bujang dan saya tidak mencari orang yang berharta. "Cukuplah jika dia boleh membimbing saya dan berpengetahuan serba serbi lebih daripada saya,"

Namun, nama kekasih Erra Fazira itu masih enggan didedahkannya. Jika hubungan mereka memasuki fasa yang lebih serius baru Erra Fazira akan dedahkan. Semoga Erra Fazira cepat kahwin.


0 comments:

Post a Comment