12:13 0

Pendedahan Mengejutkan Perangai Buruk Beego


Pendedahan Mengejutkan Perangai Buruk Beego


Beego merupakan penyanyi dan pelakon yang agak popular satu masa dahulu. Namun namanya lebih popular dengan kontroversi peribadi sebelum sedikit demi sedikit nama mula pudar.

Beego kini telah berkahwin dengan pelakon Linda Hashim dan mempunyai seorang anak. Bercerita dengan wartawan dari KOSMO, Beego telah membuka cerita perangai buruknya yang menyebabkan kerjaya seni selebriti ini semakin pudar.

Ini pendedahan dari Beego:

Saya tidak pernah memilih watak, saya hilang daripada dunia lakonan disebabkan perangai buruk saya sendiri.

Selepas dilanda kontroversi, hidup saya menjadi tidak menentu. Saya tidak fokus terhadap kerjaya dan sering mengikut perasaan. Apabila mendapat tawaran berlakon, saya sekadar tunaikan seperti melepaskan batuk di tangga.

Ketika itu, saya tidak ambil serius dengan pekerjaan saya. Saya sering tiba lewat di set penggambaran dan tidak komited dengan tanggungjawab yang diberikan.

Walaupun saya tidak disenarai hitam oleh mana-mana stesen televisyen, tetapi, saya tetap merasakan bahawa sikap acuh tak acuh saya suatu ketika dahulu telah menjadi bahan bualan pihak produksi lain. Akibatnya, saya tidak lagi menerima tawaran lakonan seperti dahulu.

Rasanya sudah hampir setahun setengah saya tidak berlakon. Keadaan genting itu berlaku selepas saya berkahwin. Sepanjang waktu itu, saya terpaksa berniaga untuk mencari rezeki. Macam-macam saya kerja saya lakukan termasuklah menjual baju di pasar malam, di kampung halaman saya di Johor. Pada waktu itu, baru timbul rasa menyesal.

Saya memang mahu berlakon tetapi agak sukar untuk kembali mencipta nama sebagaimana dahulu memandangkan sekarang terlalu banyak persaingan. Pelakon baharu juga semakin mendapat tempat. Saya pula semakin tua, Tetapi, saya akan berusaha secara perlahan-lahan, sama seperti sewaktu saya mula-mula bergelar pelakon dahulu.

Kini Beego telah insaf dan kembali menerima tawaran berlakon. Pelakon ini akui akan berusaha sebaik mungkin untuk mengembalikan namanya di dunia seni. Semoga berjaya Beego! Semoga pendedahan Beego ini menjadi teladan kepada artis baru di Malaysia.

IKLAN: Cara KURUS Dengan Cepat (LIHAT SINI)


0 comments:

Post a Comment