09:19 0

Reaksi Rozita Che Wan Apabila Chef Wan Melenting Kerana Anaknya


Reaksi Rozita Che Wan Apabila Chef Wan Melenting Kerana Anaknya


Semalam Chef Wan melenting kerana isu kelahiran anak Rozita Che Wan dihina dan diberi komen negatif oleh segelintir masyarakat di laman sosial.

Baca kenyataan Chef Wan tentang anak Che Ta di sini (BACA SINI)

Ini pula komen Rozita Che Wan apabila mendengar kenyataan dari Chef Wan itu: (metro)

Saya rasa amat suka dan terharu ada juga senior sudi pertahankan saya dari kutuka tak berasas orang di luar sana. Kalau ikutkan saya bukanlah kenalan rapat Che Wan tapi atas sikap kemanusiaan dan kematangan dia menyelar sikap biadap sebahagian keyboard warriors yang mempunyai hati busuk. Saya sangat seronok bila Che Wan bertindak begitu dan tak sangka seorang senior memahami situasi yang saya lalui.

Memang apa yang dicakap oleh Chef Wan itu ada betulnya. Ramai betul yang beri koemn negatif walhal itu adalah rezeki Rozita Che Wan sekeluarga.


0 comments:

Post a Comment