09:56 0

3 GAMBAR: Sharifah Shahirah Dikejarkan Ke Hospital


Sharifah Shahirah Dikejarkan Ke Hospital


Pelakon, pengacara dan pelawak Sharifah Shahirah dikejarkan ke hospital akibat kemalangan kecil yang menyebabkan kecederaan kaki.

Kakinya itu sedang di rawat di hospital.

Ini cerita dari Sharifah Shahirah (murai.com)

“Ceritanya begini, saya naik basikal hendak pergi ke kedai beli santan untuk masak di rumah. Kedai itu berdekatan rumah sahaja.

“Namun dipertengahan jalan itu, basikal yang saya tunggang terlanggar batu dan saya terjatuh di tepi jalan raya.

“Ketika itu, ingat kaki hanya terseliuh sahaja dan saya cuba untuk berdiri namun gagal. Nasib baik saya bawa telefon bimbit bersama dan terus telefon suami untuk beritahu dan minta tolong,” 

Get well soon ye Sharifah Shahirah. :)





0 comments:

Post a Comment