09:10 0

Susah Hidup Bermadu - Ashraf Muslim

Susah Hidup Bermadu - Ashraf Muslim


Ashraf Muslim berjaya memenangi pelbagai anugerah melalui drama terbitannya. Syarikat miliknya iaitu Al Hidayah Production Sdn Bhd diterajui oleh Ashraf Muslim sejak beberapa tahun ini berjaya mengondol banyak anugerah di ASK 2014 melalui drama Matahari Terbit Lagi.

Disamping itu, Ashraf Muslim sempat berkongsi kisah peribadinya dan pengalaman beristeri dua. Ini kata Ashraf Muslim (via BHarian)

“Kehidupan rumah tangga saya okey. Memang susah sebenarnya hidup bermadu. Sebagai ketua keluarga, saya kena didik dan jaga keharmonian, sekali gus mendidik isteri serta anak ke arah yang diredai. Pada masa sama, kami cuba membentuk akhlak yang baik”

“Nikmat bahagia itu Insya-Allah akan terus dirasai. Kena bijak biarpun bukan senang nak berlaku adil. Nak berlaku adil dari segi masa bukan perkara semudah lafaz A,B,C kena bertoleransi. Ada masa untuk isteri pertama dan kedua, masa dengan diri sendiri lagi”

“Apa yang penting kami saling hormat & tahu tanggungjawab masing-masing. Saya sendiri punya visi yang besar dalam kehidupan ini termasuk dalam aspek rumah tangga. Insya-Allah,”

Semoga Ashraf Muslim dan keluarga sentiasa bahagia selalu.


0 comments:

Post a Comment