14:24 1

Sharnaaz Ahmad Jawab Tuduhan Beli Minuman Keras Di Jepun


Sharnaaz Ahmad Jawab Tuduhan Beli Minuman Keras Di Jepun

Baru-baru ini terebar sekeping gambar Sharnaaz membeli belah di Jepun ketika menjalani penggambaran sebuah drama bersama pelakon Hanis Zalikha di negara matahari terbit itu.

Di dalam troli Sharnaaz terdapat beberapa tin minumam keras yang menjadi tanda tanya orang ramai, milik siapakah tin-tin tersebut?

Ini jawapan Sharnaaz (mStar, SinarHarian)

"Kesalahan orang kalau cari memang seronok kan, tapi ada tak kita lihat kesalahan diri sendiri?"

"Banyak isu lain yang boleh dibuat. Kesalahan orang kalau cari memang seronokkan? Tetapi pernah tak kita melihat kesalahan pada diri sendiri? Ini membosankan."

"Perkara itu, orang yang bercakap. Bukan saya. Jadi saya tidak hairan pun. Saya lebih pentingkan kerja daripada perkara itu"

"Saya lebih pentingkan kerja saya daripada benda macam ini. Salam dari Jepun," 

Itulah jawapan ringkas Sharnaaz yang malas ambil port sangat tentang hal ini. Sharnaaz juga ada memuatnaik beberapa tweet tentang hal ini. Jom lihat.



1 comments:

  1. bodohnya jawapan kau shanaz..esok kau mati..minta tokey asahi tu yg doakan kat ko

    ReplyDelete