00:40 6

10 Gambar Hairul Azreen Lamar Hanis Zalikha Di Pentas GegarVaganza Secara LIVE


Gambar Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha Di Pentas Gegar Vaganza Secara LIVE


Satu kejutan yang amat besar telah berlaku di pentas akhir Gegar Vaganza apabila pelakon Hairul Azreen telah melamar pelakon, pengacara dan blogger popular Hanis Zalikha.

Lamaran ini dibuat secara langsung atau secara LIVE di atas pentas disaksikan orang ramai dan penonton di dewan dan juga di rumah.

Sebelum Hairul Azreen melamar Hanis Zalikha, satu paparan video telah dimainkan di mana Hairul Azreen telah meminta kebenaran dari ibu bapa dan juga keluarga Hanis Zalikha dan keluarga telah sebulat suara bersetuju merestui dan memberikan lampu hijau.

Hairul Azreen terus memberikan cincin tanda kepada Hanis Zalikha dan bertanyakan soalan yang ditunggu-tunggu iaitu " Will U Mary Me "

Hanis Zalikha kemudian menjawab "InsyaAllah, thank you" sebelum menjawab "Yes"

~Video Eksklusif Hairul Azreen Lamar Hanis Zalikha (Tonton Di Sini)

carian:
hairul azreen lamar hanis zalikha, gosip, gegar vaganza, hairul lamar hanis zalikha, hanis zalikha, video hairul azreen lamar hanis zalikha, gambar hairul azreen lamar hanis zalikha,












6 comments:

  1. aduh " insyaAllah, thank u"....huhu lain macam tu

    ReplyDelete
  2. Baguslarr kalau dorang ni kahwin... Sweet apa?

    ReplyDelete
  3. mudahnya ikut cara barat, lepas ni berpusu2 orang melayu ikut. tahniah melayu jati dirimu ibarat lalang

    ReplyDelete
  4. banyak lagi lelaki yang berjaya, matang, beriman & kacak yg boleh dibuat suami Haniz.

    ReplyDelete
  5. Dah memang jodoh dia orang, tak payah nak comment buruk sgt la.

    ReplyDelete
  6. Shut up... Budaya barat budaya barat... Jati Melayu... Apa semua ni.. Kalau ikutkan persandingan pun tak boleh!! Tapi Melayu benarkan.. Jati Melayu pun bukan betul pun... Patutnya bersyukur dan alhamdulillah mereka ingin menggunakan jalan halal untuk membuat rumah tangga.. Disebabkan cara dia tidak boleh dilakukan oleh semua semua negatif sana sini... Siapa kita nak cakap dia salah betul semua... Tuhan kah!? Bukan kan!? Benda yang keuntungan and mampu buat sebab tak perlukan status dan kewangan yang banyak kat korang jaa tapi still melanggar agama OK semua.. Contoh paling senang persandingan.. Aku melayu tapi aku tak suka kritik macam aku ni betul jaa dan boleh komen semua benda... Aku sedar aku bukan Tuhan!!

    ReplyDelete